Logo i safirglas.
Hej,

Jeg kan ikke lade være med at gå på opdagelse, i mit splinternye ref. 16610. - Jeg er ret ny i det her med Rolex, men jeg synes der er en masse fede detaljer at "lede" efter.

Jeg har i et andet indlæg her på siden, læst at der i de nye modeller skulle være laserskåret Rolex's eget logo i selve safirglasset. Jeg har prøvet at finde det på mit eget, men kan ikke umiddelbart få øje på det. Er der nogen herinde som ved hvor jeg skal lede, og og er det overhovedet noget man kan se med det blotte øje?

På forhånd tak for hjælpen!
Svar
Hej

Logoet er omkring klokken 6 markeringen, og det kan sommetider være svært at finde. Icon_e_confused

MVH Peter
İmage
Svar
Hold uret lodret lige under et skarpt lys, fx en halogenspot eller lommelygte, og du vil da kunne se den laserindgraverede krone ved kl. 6.
Svar
Ok, der er den! - Ja, den springer ikke ligefrem i øjnene, man skal vide hvor man skal kigge efter...

Tak for hjælpen Icon_e_biggrin
Svar
var en gang heldig og fik det rigtige lys på min LV:

İmage

Mikael
Svar
Hej

Ja som skrevet er det ret svært at finde og endnu sværere at fotografere. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
Mit lille billede ude til venstre er fra min SD, hvor den også kan ses. Såvidt jeg husker er det fotograferet udendørs i kraftigt sollys.

/Bjørn.
Svar
Mit forsøg

İmage

Thomas
Svar
Seamus Skrev:Mit forsøg

İmage

Thomas
Det var lige ved at lykkes din beskedne rad - hvad? Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
Seamus Skrev:Mit forsøg

İmage

Thomas
Det var lige ved at lykkes din beskedne rad - hvad? Icon_e_biggrin
vh

Ja beklager dårlig tekst Icon_e_biggrin , det var bestemt ikke ment som nogen form for blær Icon_redface

Thomas
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)