Svar: 67
Tråde: 12
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Sociologen Skrev:Tillykke med nyerhvervelsen. Kan rigtig godt lide tanken om at have et ur fra sit fødselsår. Jeg er fra '74 og kunne også godt tænke mig et
Hvor finder I disse ure? Ebay?
Ditto tillykke!
Ebay er godt, men køb helst fra de "godkendte" sælger! Seiko har den enorm fordel, at deres vintage ur kan dateres til måned & år, som formodentligt (?) den eneste mærke som kan anskaffes til et beløb der svar til en middag i byen.
Jeg er selv lidt bidt af året 1964, hvor det bedste i livet som bekendt jo stammer:
http://www.network54.com/Forum/78440/mes...content%29
•
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
Sociologen Skrev:Tillykke med nyerhvervelsen. Kan rigtig godt lide tanken om at have et ur fra sit fødselsår. Jeg er fra '74 og kunne også godt tænke mig et
Hvor finder I disse ure? Ebay?
Jeg kan anbefale "thewatchworks" v. Stephen i Singapore.
Hans fragt er høj (48$), men til gengæld sender han privat som gave, så man undgår told/moms. I øvrigt er det express, så man har uret på 2-3 dage.
•
Svar: 67
Tråde: 12
+1 for "thewatchworks" (Stephen Go i Singapore) - jeg har tit handlet hos ham.
•
Svar: 742
Tråde: 27
Claus_K Skrev:Tak
Thomas, ved du hvad forskellen er på vores to ure - de ser jo identiske ud, men modeltallet er forskelligt 20/21 ?!?
Ja jeg kan ikke umiddelbart se forskellen, så måske en af modellerne fra starten er med lænke og den anden måske på rem, jeg har lænke til min ved dog ikke om den er original.
Thomas
•