Lidt billeder af min 5512 silver SCOS print
Jeg har aldrig været skarp til at tage billeder, men vil da gerne dele alligevel..

İmage

İmage

Skive og visere er ikke så flotte, men de er til at finde og jeg har fået uret til at god pris så der er råd til at finde en flottere skive. Det kræver bare lidt tålmodighed Icon_e_smile

Det er dog stadig et flot ur efter min mening
İmage
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar
Jeg kan ikke lige se at viserne ikke er flotte. Finder du en skive magen til i patinering, så er det da vel fint. Perlen er jo også altid et problem. Det er en af grundene til jeg ikke tør kaste mig ud i vintage Rolex. Enter kan jeg ikke på egen hånd nok (det kunne jeg løse ved hjælp af jer eksperter herinde, eller købe fra jer Icon_e_smile ) eller også så er der dele som skal skiftes, og som jeg let ikke har tålmodighed til at gå og finde, til ret pris
Tak for billederne - de er da fine nok Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
SMUKT smukt smukt.

Jeg syntes at skiven og viserne passer perkeft til urets alder.
Og jo det er også flotte billeder Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Den kunne være flottere i skive og visere, men synes bestemt den er pæn.

Det er også det "rigtige" Steve Mcqueen ur, han gik altid med det:

İmage
İmage
Svar
Viserne og skiven passer fint, og så der det nogle super gode billeder Icon_e_biggrin
Svar
Ja. Flot ur og billeder Icon_e_biggrin

Mvh Hans H
vh Hans Henrik
Svar
Hej

Hverken skive eller visere fejler noget, patinaen er bare med til at give uret karakter, jeg har selv dog godt nok en 5513 fra 1965, og den er udskiftet med en blank tritium urskive, og jeg vil da gerne bytte den ud for den oprindelige skive, men det er jo som bekendt svært med de gamle skiver da de jo er en del mere værd end de nyere. Icon_e_confused

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)