02-03-2009, 08:56 PM
Så blev min Orange Knight sluppet ud af tolden og hjem til mig
Modelbetegnelsen er SKXA61. Den adskiller sig fra White Knight og Black Knight modellerne på to punkter: Glat urskive (i modsætning den "hullede") og så ved den manglende røde tip på sekundviseren. Ellers er modellen samme størrelse som de to før-nævnte: 43mm x 50mm x 14mm. Det er altså ikke et lille ur, selv om det på billeder ser sådan ud. Uret har en super god bærekomfort, er let at aflæse og har smukt forarbejdede indeks markeringer - og så er lumen ret god
Ligger du inde med Black Knight - eller kender en som gør - så hører jeg gerne fra dig, såfremt uret skal videre
Nedadgående horn, semi-dækket bezel, indrammede indeks markeringer og sort indrammede visere giver et godt kvalitetsindtryk.

Tsunami, bølger, skumsprøjt og stjerne signalerer at uret er et scuba diver ur (jf. "Lidt om vandtæthed" andetsteds)

Integreret lænke med wet suit extension. Seikos mest behagelige lænke i sin prisklasse - og så er det massive links

Super god bærekomfort

Lumen "lades" let op i dagslys, ligesom den holder godt meget af natten
Nedadgående horn, semi-dækket bezel, indrammede indeks markeringer og sort indrammede visere giver et godt kvalitetsindtryk.

Tsunami, bølger, skumsprøjt og stjerne signalerer at uret er et scuba diver ur (jf. "Lidt om vandtæthed" andetsteds)

Integreret lænke med wet suit extension. Seikos mest behagelige lænke i sin prisklasse - og så er det massive links

Super god bærekomfort

Lumen "lades" let op i dagslys, ligesom den holder godt meget af natten
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)