Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
De største mærker har allerede sat deres priser op, grundet kursfald, og så er det jo ret heldigt at Oris ikke har gjort det endnu, men det kommer jo nok, hvis pundet bliver ved med at falde.
MVH Peter
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Så kom der endnu en mail fra Precision Time her dagen inden, jeg skulle modtage mit Oris-ur.
Citat:Hello,
We have had an update for our Oris shipment and unfortunately they have been held at customs pending clearance so they will not arrive today unfortunately. They will have to be cleared and sent to our jewellers who then have to send them to us.
The goods will be scheduled to be cleared and delivered to the jewellers on Monday now, in order to speed up the process we will send someone to collect your watch personally on Monday from the jewellers. Depending on the timing and traffic we maybe able to dispatch them on Monday, if not they will be posted Tuesday 3rd March.
We are sorry for the continuing delays in the processing of your order and we hope you understand that these delays have been out of our control. We hope you understand that we are working as hard as possible to get the watch to you as soon as possible.
(Mailen kom først, da jeg havde henvendt mig for at høre, om jeg kunne forvente at modtage uret i morgen - som lovet.)
Altså: Heller intet ur denne weekend 
Skal ellers til noget festivitas på søndag, hvor jeg havde set frem til at fremvise uret til en kammerat, som også er begyndt at interessere sig for 'rigtige' ure.
Denne proces er efterhånden gået hen og er blevet en 'farce'
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Englænderne sælger ret godt iøjeblikket grundet den lave pundkurs, men de respektive importører af Schweiziske ure skal afregne i Schweizerfranc, og det vil sige hvis pundet er faldet med 20% skal de give 20% mere for deres varer, og så vidt jeg forstår er det ur du har bestilt ikke på lager, så mit gæt er at de taber på den handel med dig, grundet at de skal have et hjem til den nye pris, men bare et gæt fra min side, men kan du få uret til den lovede pris, skal du bare holde ved, så held og lykke herfra.
MVH Peter
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Denne proces er efterhånden gået hen og er blevet en 'farce'
Når man køber fra de her UK mellemmænd skal man bevæbne sig med tålmodighed.
Det kan næppe komme bag på nogen at det ikke tager 3 til 5 dag men hellere 3 til 5 uger at modtage uret fra England - emnet er behandlet i 117 tråd her på forumet.
Personligt synes jeg at det er stadigvæg en good deal.
Den skal
nok komme

!
Herligt lørdag !
John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 369
Tråde: 24
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg sidder selv i samme position. Jeg bestilte mit PO den 10. januar. Jeg har ikke fået en endelig leveringsdato at vide, men hvis de kan levere til den aftalte pris bevæbner jeg mig gerne med tålmodighed. Jeg får dog løbende mails om at de forsøger alt hvad de kan... desuden svarer de prompte på mine mails.
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
•
Hvis uret skal cleares i UK customs er det ikke fra EU....
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Troede faktisk, at uret komme fra Schweiz, hvor Oris-fabrikken ligger, men det gør det jo nok ikke, eftersom Precision Time ikke er officiel Oris-forhandler...
Har det nogen praktisk betydning for mig, at uret ikke er fra et EU-land?
•