19-02-2009, 02:48 PM
Sagen kort: Jeg bestilte et Oris TT1 hos Precision Time d. 21 jan. (se anden tråd) med levering inden for 5-14 arbejdsdage. Uret er stadig ikke ankommet og leveringsdatoen ikke fastlagt, så jeg overvejer kraftigt at annullere min ordre. Min tålmodighed med PT er snart opbrugt. Problemet er blot, at jeg brændende ønsker mig et ur... Snart...
Jeg har tænkt mig at smide lidt flere penge i et ur (ca. 10 k), og i den anledning ønsker jeg jeres hjælp til at finde relevante ’kandidater’. Meget gerne akkompagneret med billeder og evt. links til forhandler
Kriterier: Uret skal gerne være diver, automatisk, 42+ mm, have lænke og helst være nyt.
Selvom jeg er meget utilfreds med PT, så har jeg ingen problemer med at købe på det 'grå marked'.
På forhånd tak for jeres hjælp - igen igen.
Jeg har tænkt mig at smide lidt flere penge i et ur (ca. 10 k), og i den anledning ønsker jeg jeres hjælp til at finde relevante ’kandidater’. Meget gerne akkompagneret med billeder og evt. links til forhandler
Kriterier: Uret skal gerne være diver, automatisk, 42+ mm, have lænke og helst være nyt.
Selvom jeg er meget utilfreds med PT, så har jeg ingen problemer med at købe på det 'grå marked'.
På forhånd tak for jeres hjælp - igen igen.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)