Tidlig fødselsdagsgave...
Om et par måneder runder jeg de 30 og da jeg har som fast princip at købe en fødselsdagsgave til mig selv har jeg været på jagt efter noget passende de sidste par måneder. Valget faldt (efter nogen tids overvejelser) på en let brugt M-serie Yachtmaster som kom med posten fra England i går Icon_e_smile

İmage

İmage

İmage

Den lille "spike" som pundkursen lavede i sidste uge kom til at koste mig ca. 1100 kr, men umiddelbart er jeg alligevel meget godt tilfreds med både uret og prisen Icon_e_biggrin

/U.
Svar
Tillykke med om et par måneder Icon_e_biggrin og uret Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Uffe Skrev:Om et par måneder runder jeg de 30 og da jeg har som fast princip at købe en fødselsdagsgave til mig selv har jeg været på jagt efter noget passende de sidste par måneder. Valget faldt (efter nogen tids overvejelser) på en let brugt M-serie Yachtmaster som kom med posten fra England i går Icon_e_smile

İmage

İmage

İmage

Den lille "spike" som pundkursen lavede i sidste uge kom til at koste mig ca. 1100 kr, men umiddelbart er jeg alligevel meget godt tilfreds med både uret og prisen Icon_e_biggrin

/U.
Svar
Ja tillykke, og super lækkert ur. Har selv været utrolig tæt på at købe det flere gange, så det ender jeg nok med en dag Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Super lækkert ur tillykke med det Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)