Problemer med PrecisionTime.co.uk
Ja kan godt forstå du gerne vil have fra nyt - havde gjort det samme, det er bare fordi du stresser lidt.

Er sikker på, at du får det så hurtigt som de kan levere. De skriver jo op til 14 dage.....
Svar
Uret blev bestilt d. 21. jan., og eftersom der er tale om 5-14 arbejdsdage, så kan Precision Time i teorien stadig holde, hvad de 'lover', hvis jeg modtager uret senest på tirsdag...
Svar
Så kom der - lang om længe - svar fra Precision Time:

Citat:Sorry for the continued delay regarding your order for the 1 x Oris 643-7609-84-54-MB TT1 1000m Small Seconds Gents Watch. I will get an update from my agent and get a delivery date for you ASAP.

Thank you for being patient.
Svar
Hvad siger de så til den???
Svar
Tilbagemeldingen fra agenten foreligger endnu ikke, men skulle - som skrevet - komme ASAP...
Svar
Sociologen Skrev:Tilbagemeldingen fra agenten foreligger endnu ikke, men skulle - som skrevet - komme ASAP...
Jeg synes der er rimelighed i at bevare roen som du gør og ikke bare hoppe af med det første over en som generelt betegnes som good guy, men du kan naturligvis godt tillade dig at sige, at du har fået andre tilbud, så du må sætte en rimelig frist på - ex 8 dage -, ellers ser du dig nødsaget til at annullere og bede om pengene retur, hvis det "javver" for dig
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Mit første Oris var 30 dage om at ankomme, selv om de skrev 5-14 dage. Det sidste var på lager og kom i løbet af 5 dage....
Svar
Selvom jeg godt ved det er svært bør man nok have en vis tålmodighed når man handler "grey-marked".Tænk på du får et ur til næsten halv pris !!
Svar
Jeg betragter som regel også mig selv som en tålmodig person, men den manglende/træge kommunikation med Precision Time har 'tæret' lidt...

Som "Mester" skriver, så får jeg uret til næsten halv pris, hvilket også er årsagen til, at jeg ikke har annulleret min bestilling. Dog sidder min jyske opvækst stadig så grundlæggende i mig, at jeg finder det meget 'træls' - for nu at bruge et begreb fra min hjemegn - når folk ikke holder deres aftaler.

PS: Rart med interessefæller, som kan følge mit 'afsavn'. Mine kammerater kan ikke se 'problemet', da det jo 'bare' er et ur Icon_rolleyes
Svar
Nu står der jo: estimated delivery time på mellem 5 og 14 dage, så der kan jo gå længere.

Men du kan jo altid annullere den ordre - punden er også steget kraftigt på det sidste, så Claus' er et godt tilbud. Din pris nu vil være omkring 7000 kr., så der er noget at spare ved Claus'.

Så er din venten over.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)