Håndlavet spænde til PAM
Er heller ikke så vild med de spænder som sidder på, derfor jeg tænkt på at købe et fra ham i Polen

Lyder fedt med du har fået fræset dine initialer ind. Men det spænde du har på dit nye PAM, er da også temmeligt stort?

Nu er jeg jo ny med disse ure, men ud fra billeder, så syndes jeg det ser super fedt ud med de store spænder Icon_e_smile

Godt være det var en god ide at vente til efter urtræffet..
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Jeg skal gerne tage mine remme med til urtræffet, så du kan prøve lidt forskelligt, her i blandt Strap Culture.

Enig med Torben i at det ikke klæ'r spænderne hvis der er andres initialer eller logo'er på. Har selv overvejet at få ingraveret mine egne initialer, hos en urmager eller juveler.
Svar
Der kan jo ikke komme for lidt ur tamtam med, så gør endelig det Icon_e_smile

Hvad er din mening om den nye Strap Culture du har fået? Har kikket på hjemmesiden, og der er rigtig mange fede.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Jeg købte 2 stk. fra dem for nylig. En Legend II og en Anchor. Legend er umiddelbart den der er mest behagelig/blød, men nu skal begge remme jo lige gåes til, så det ændre sig måske. Jeg synes de leverer god value-for-money. De koster ca. 650 kr. pr. stk. alt inkl. Til den pris får du remmen, spændet, et læderhylster (som også er i en rigtig lækker kvalitet) og ikke mindst certifikat/plastickort. Deres spænder er også af en fin kvalitet. Hvis du er til de store spænder, vil du uden tvivl synes de er fede.

Har også lige bestilt en rem fra Heroic 18. Er spændt på og se deres kvalitet. Man kan helt sikkert købe sig fattig i remme, men omvendt er det (i hvert fald for mig) en del af fornøjelsen af skifte mellem lidt forskelligt. Det næste jeg har i kiggerten er en BigB/Kevin eller en Rob Montana.
Svar
De er ikke så store, men lidt større end de almindelige.

Og til John, så har jeg en Rob Montana ammo rem du måske kan købe, hvis det har interesse. Det er en fuldsyet ammo rem i helt mørk læder.
Svar
Strap Culture
İmage
Svar
Tror det ender med en rem fra Strap Culture og et spænde fra gutten i Polen - Super med lidt info + billeder af remmen.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Hej, jeg har også et par "specielle" spænder til mit Panerai, først et "pig" spænde

İmage

som jeg dog synes var for stort, så det måtte lige en tur på båndpudseren, så passede det bedre (til mig)

İmage

İmage

og så et der nok mere er "fristil"

İmage

Begge spænder er fra "Walther" som tilsyneladende ikke laver dem mere.

Men hvis det er remme du leder efter bør du prøve "Guilermo Bullstraps"

İmage

Rigtigt god kvalitet, kraftige, men bløde som smør når man har gået med dem et stykke tid.

LJK
Svar
Jesper, den nederste rem er noget af det fedeste jeg har set.....
Svar
Passer rigtig godt til dit ur med det spænde.

Har du evt et link til de remme, syndes ikke lige og kunne finde noget?
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)