Svar: 1,025
Tråde: 70
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Der kan jo ikke komme for lidt ur tamtam med, så gør endelig det
Hvad er din mening om den nye Strap Culture du har fået? Har kikket på hjemmesiden, og der er rigtig mange fede.
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Jeg købte 2 stk. fra dem for nylig. En Legend II og en Anchor. Legend er umiddelbart den der er mest behagelig/blød, men nu skal begge remme jo lige gåes til, så det ændre sig måske. Jeg synes de leverer god value-for-money. De koster ca. 650 kr. pr. stk. alt inkl. Til den pris får du remmen, spændet, et læderhylster (som også er i en rigtig lækker kvalitet) og ikke mindst certifikat/plastickort. Deres spænder er også af en fin kvalitet. Hvis du er til de store spænder, vil du uden tvivl synes de er fede.
Har også lige bestilt en rem fra Heroic 18. Er spændt på og se deres kvalitet. Man kan helt sikkert købe sig fattig i remme, men omvendt er det (i hvert fald for mig) en del af fornøjelsen af skifte mellem lidt forskelligt. Det næste jeg har i kiggerten er en BigB/Kevin eller en Rob Montana.
•
De er ikke så store, men lidt større end de almindelige.
Og til John, så har jeg en Rob Montana ammo rem du måske kan købe, hvis det har interesse. Det er en fuldsyet ammo rem i helt mørk læder.
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Strap Culture
•
Tror det ender med en rem fra Strap Culture og et spænde fra gutten i Polen - Super med lidt info + billeder af remmen.
•
Svar: 69
Tråde: 6
Hej, jeg har også et par "specielle" spænder til mit Panerai, først et "pig" spænde
som jeg dog synes var for stort, så det måtte lige en tur på båndpudseren, så passede det bedre (til mig)
og så et der nok mere er "fristil"
Begge spænder er fra "Walther" som tilsyneladende ikke laver dem mere.
Men hvis det er remme du leder efter bør du prøve "Guilermo Bullstraps"
Rigtigt god kvalitet, kraftige, men bløde som smør når man har gået med dem et stykke tid.
LJK
•
Jesper, den nederste rem er noget af det fedeste jeg har set.....
•
Passer rigtig godt til dit ur med det spænde.
Har du evt et link til de remme, syndes ikke lige og kunne finde noget?
•