Hvilket bogstav, på det første med Rolex på inderkransen
Hej

Jeg har lige ehvervet mig et Explorer2 Z serie med Rolex på inderkransen, er det den første serie med indgraveret Rolex på inderkransen. Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar
Det må være være et af de første du har fået. Jeg har set Z4xxxxx og Z6xxxxx uden gravering. Hvad er serie nr. helt præcist?

/Mads
Svar
Tommelfingerreglen er vel, at R-R-R kom med M-serie (Sep 2007 og frem), men der er givetvis en overgangsperiode.

Jeg har set en Z8xxxxx uden R-R-R, så det du skal nok op i de høje numre.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Hej

Mit Explorer2 er fra den 5/9-2007 og har Z8012XX, og er med Rolex indgraveret i inderkransen, og er købt hos Ragnar i Odense.

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Mit Explorer2 er fra den 5/9-2007 og har Z8012XX, og er med Rolex indgraveret i inderkransen, og er købt hos Ragnar i Odense.

MVH Peter

Jeg har opgivet at finde ud af hvornår det blev introduceret. Jeg har en fornemmelse af at det er lidt tilfældigt - eller evt. noget der blev gjort efter kasserne fik serienummer.

M
Svar
Hej Morgan

Jeg tror at du har ret, for jeg har også opgivet at finde ud af det, jeg spurgte bare grundet at jeg har købt et ur med et forholdsvis lavt nummer med Rolex på inderkransen. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)