06-02-2009, 06:40 PM
Joe Skrev:Tak for dine svar![]()
Der er alligevel kommet lidt kroner i den kasse ser jeg, med 2x omega, 2x breitling.
Tukjær Skrev:Joe Skrev:For sat.. der er mange lækre ure der. Hvilket af alle disse ure her savner du så mest?
Den gule Seawolf, men den er jo kommet tilbage.... Seiko Preimier automatic, Certina DS First auto., Maurice Lacroix Pontos Chrono og Omega Seamaster Bond måtte alle gerne finde vej tilbage......
Ja seawolf har jeg også altid haft et kært forhold til så lod godt mærke til at den var tilbage i din polstrede fold![]()
Alligevel lidt overraskende at du netop savner de ure der er i den "lave" ende (hvis man kan sige det?) når man ser hvilke ure du har haft, jeg tænker blandt andet på IWC AT, Submariner, Omega PO for bare at nævne et par stykker...
Har du egentlig nogensinde overvejet en gammel aquatimer, en 3536..? tror det er et ur du ville kunne lide.
Jeg vil jo ikke bruge flere penge lige nu (max. 2-3000 kr.), derfor er det måske de nævnte ure som er interessante igen. Her får man meget for pengene.
PO'en har jeg jo i den store udgave nu. Ellers har du da ret i at de fedeste ure jeg har haft, er IWC Aquatimer og Rolex Submariner 14060.
Aquatimer 3536 er et flot og lækkert ur, men det koster...... Skulle jeg bruge så mange penge på et ur, ville jeg nok vælge et Panerai 024.....
Også god weekend til dig, Joe.....
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)