Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Hmmm... Forsøger at følge min ordre hos <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.precisiontime.co.uk" o
nclick="window.open(this.href);return false;">www.precisiontime.co.uk</a><!-- w -->, men deres hjemmeside synes ikke at virke

Andre som har problemer med siten?
•
Svar: 777
Tråde: 45
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg kan heller ikke åbne deres hjemmeside.
Det behøver man nu ikke nødvendigvis blive nervøs over

Der kan være mange tekniske grunde til det...
Jens-Kristian
•
Min 'nervøsitet' (manglende tålmodighed) vedrører nok også nærmere det forhold, at Precision Time ikke svarer mine mails. Men der hænger muligvis sammen med et evt. servernedbrud.
Ventetiden fører mig tilbage til barndommen, hvor juleaften altid synes adskillige uger væk... Også selv om kalenderen skrev d. 23. dec.
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Kan godt forstå du bliver lidt nervøs, men Precisiontime har et godt omdømme, så det er ganske givet et midlertidigt nedbrud de har. Dit ur skal nok komme.
•
Svar: 720
Tråde: 122
Ders side er oppen igen jeg har lige kigget på den
•
Det har jeg set, men tak for info. Den kom 'op at køre' igen i går, men min ordre står stadig angivet som "processing", ligesom mine email stadig er ubesvaret...
•
Svar: 2,247
Tråde: 247
Sociologen Skrev:Det har jeg set, men tak for info. Den kom 'op at køre' igen i går, men min ordre står stadig angivet som "processing", ligesom mine email stadig er ubesvaret... 
Jeg ville skrive dem en mail, om at du vil have dine penge retur, det simpel for dårligt det der..
plus aura plus, telle est la vie.
•
Man betaler ikke før uret er sendt.
Ja annuller den handel og køb Claus'.
Det skal dog siges at jeg ikke har haft problemer med dem og har fået mit hurtigt - det kan jo skyldes, at de ikke lige kan få et med lænke som han søger. Mit er med gummirem og nok ikke så populær som lænken.
•
Hmmm... ja, det kunne være en løsning at annulere min bestilling hos Precision Time... Umiddelbart er servicen ikke noget at råbe hurra for... Men hvor finder jeg ellers et
nyt Oris TT1 47mm til under 7.000 kr inkl. alt? Jeg vil meget gerne have links tilsendt
Jeg har bemærket, at Tukjær har uret til salg til 6.200 kr, men jeg vil helst købe mit første 'rigtige' ur som nyt. Generelt set synes jeg heller ikke, at en besparelse på små 800 kr. er tilstrækkelig til at vælge et 'gensalg' frem for et 'nykøb'.
Jeg har indset, at jeg ikke når at få uret inden næste weekend, hvor jeg gerne ville have båret det, så jeg venter lige et par dage og ser, og Precision Time giver lyd fra sig...
•