Urrally 2009 - må der byttes / sælges?
Morgen alle!

Har aldrig været til et urrally før, og ser meget frem til det Icon_e_biggrin

Er det tilladt at bytte ure (eller samlinger) under rallyet, eller evt. sælge et ur eller en samling til A for at købe et ur fra C?

Jeg ved at folk der lever af at handle ure har investeret tid og resurcer i Urrallyet, og vil derfor nødigt træde nogen på tæerne Icon_cool Dagen skal trods alt være horologisk og ikke kommercielt, men en flok urtosser sammen kan vel næppe går derfra uden i det mindste at have byttet urene?

Ser frem til en lærerigt dag ... har en urtosse kammerat med, dem-der-bestemmer-derhjemme har allerede forbudt os at snakke mere om det!
Harry Teicher

http://www.vintageseikoblog.blogspot.com

"That a wristwatch is a small celestial theater. It is a small sky." -Gabriel Gudding
Svar
Der må sælges, købes, byttes & kræjles. På det område er der så vidt jeg ved ikke nogle regler. Icon_e_smile
Svar
Som DonWerner skriver Business as usual

Har ikke prøvet at komme hjem fra en urdag tidligere i Horsens enten med flere eller færre ure.

Det er jo netop en del af det sjove ved urdagen Icon_e_wink
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Bjarne Skrev:Som DonWerner skriver Business as usual

Har ikke prøvet at komme hjem fra en urdag tidligere i Horsens enten med flere eller færre ure.

Det er jo netop en del af det sjove ved urdagen Icon_e_wink

Ærgeligt at jeg så intet har at sælge længere...... Icon_e_biggrin

Men måske jeg kan bytte, der er jo længe til marts.......
Svar
Tukjær Skrev:Ærgeligt at jeg så intet har at sælge længere...... Icon_e_biggrin

Har da flere på lager Claus - hvis du mangler noget at sælge på urdagen Icon_cool
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Bjarne Skrev:
Tukjær Skrev:Ærgeligt at jeg så intet har at sælge længere...... Icon_e_biggrin

Har da flere på lager Claus - hvis du mangler noget at sælge på urdagen Icon_cool

Jeg er fattig som en kirkerotte...... Men lad os nu se.....
Svar
Hej

Bytte er jo en del af ethvert urmøde, jeg har ikke deltaget i nogen hvor der ikke er byttet ure. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)