En kort beskrivelse af Omega's anvendelse af cal. 33.3
Nu har jeg prøvet at sammenfatte lidt (mest illustreret) omkring cal. 33.3
Jeg ved ikke hvordan jeg er sluppet fra det - men hvis I har supplement eller rettelse: send det til mig - så retter jeg.

[url]"http://www.loncar.dk/Filer_til_darkos_side/33-3/Microsoft%20Word%20-%20OMEGA33-3.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.loncar.dk/Filer_til_darkos_s ... GA33-3.pdf[/url]
Icon_+1
Svar
Flot artikkel - eller beskrivelse Loncar...

Jeg er lidt i tvivl om det der med redail.

Nr 2 og så den der anden sidste - det er vist den jeg refererede til fra Laurirz - som jeg ikke helt kunne bestemme mig for at købe!

Jeg mener at Omega logoet ligner det man brugte langt senere, men kan man have brugt det tidligere også?

Skivens stan indikerer naturligvis også at det er en redail, men kan man være sikker?

Under alle omstændigheder et ur der meget gerne måtte befinde sig i min samling!

vh Baun
Svar
Super flot arbejde. - Må der linkes til artiklen?

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
naturligvis - det var tanken med det.

Hvis det er noget som folk synes om - vælger jeg nok at kaste mig efter flere "usædvamlige" calibre / ure fra Omega.
Icon_+1
Svar
Loncar Skrev:(om der må linkes?) naturligvis - det var tanken med det.
... nu er der linket Icon_e_smile

Loncar Skrev:Hvis det er noget som folk synes om - vælger jeg nok at kaste mig flere "usædvamlige" calibre / ure fra Omega.
... synes om? - ja mon ikke. Jeg synes det ville være en god ide, om "du kastede dig" Icon_e_wink

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Loncar Skrev:naturligvis - det var tanken med det.

Hvis det er noget som folk synes om - vælger jeg nok at kaste mig efter flere "usædvamlige" calibre / ure fra Omega.
Det kan jeg kun råde til - det var en strålende artikel som jeg personligt har gemt som fil under navnet Loncar caliber 33.3 i min egen Omega mappe - en rigtig god ref at ha tak

Klø endeligt på
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)