Rem fra Manifatture Firenze
Vil lige dele et par billeder af en rem som jeg købte fornylig. Jeg synes selv den klæder uret godt ....
Icon_e_biggrin

İmage

İmage

Hans H
Svar
Hej

Minifatture en Firenze laver nogen meget flotte remme, der er meget tro mod de oprindelige Panerai remme. Icon_e_smile

MVH Peter
Svar
Det er en rigtig flot sadelbrun rem du har fået dig dér. 112'eren går klart smukkest på foskellige nuancer af brun eller den sorte gummirem.

Den bliver kun pænere med alderen når den får en lidt mere mørk og patineret glød.

Lige et spørgsmål - FINDES der overhoved noget som er Panerais egne remme? Jeg ved at de har et firma som laver de remme der følger med urene (OEM) men det er da ikke dem selv vel? Er det bare ikke et andet italiensk firma som er udvalgt som deres officielle leverandør?
Svar
Passer fint til uret
Svar
Tak for jeres positive svar. Efter jeg købte denne rem har jeg kun gået med den og er ikke træt af den endnu. Men heldigvis er det nemt at skifte til den sorte læder (eller gummi) der følger med hvis jeg trænger til fornyelse.

Jeg ved ikke om Panerai selv laver deres OEM remme, der må vi nok have feks Mads eller en anden på banen...

mvh Hans H
Svar
Håber nogen kan bekræfte.

De gamle PAV remme er mere som de var før i tiden. Deres nye remme som leveres med urene, er i mine øjne noget bras. Her duer kun deres gummiremme.

Så skal man have lidt old school OEM Panerai rem, skal man købe deres MX remme, eller de gamle som koster en bondegård.
Svar
Hej

Panerai laver ikke selv deres remme, det er de færreste urproducenter der også laver remme.

MVH Peter
Svar
Eftersigende skulle det være Hirsch der laver OEM remme til Panerai.
Hirsch leverer til langt de fleste store mærker bla. Omega, IWC, Jaeger LeCoultre, Lange.
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)