En lille byttehandel
Har byttet og er nu lykkelig ejer af dette Omega. Man kan enten li' det eller synes det er grimt.

Supercool ur! Icon_cool Icon_cool Icon_cool

İmage

İmage

İmage

İmage
Icon_+1
Svar
Det er faktisk et meget godt eksempel på et ur jeg ikke falder pladask for, men som jeg alligevel gerne vil have i samlingen....

Og så sker der gerne det at jeg kommer til at holde af det!

Fedt ur i en Omega samling!

vh Baun
Svar
Jeg har det som Baun umiddelbart. Jeg ville givet ha budt på det - fordi det er så specielt, jeg har aldrig set det før.
Jeg har det også umiddelbart svært med de der rally remme - andre elsker dem. Skiven er utvetydig flot - det er kassefaconen som vækker lidt ?
Hæver givet enhver Omega samling absolut
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Synes heller ikke det er det pæneste ur Omega har lavet, men rigtig fedt i en samling Icon_e_biggrin
Svar
Spot on.

Den har I luret. Det er udelukkende fordi det er "ineressant" at have i min samling. Jeg har fået bemærkninger som: gud hvor er det grimt - og fruen siger: det tager du ikke på - vel?

Men den skal med i samlingen - fordi den jo fortæller en historie om Omega. Og den er i superfin stand.
Icon_+1
Svar
Fin 70-er urkasse - Jeg kan lide det Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Jeg synes det er fint - min første tanke var "Chronostop meets Dynamic". Meget fin stand og original rem sætter prikken over i'et i en sikkert god byttehandel.
---
Tommy
Svar
Det var en fair byttehandel. Begge parter er tilfredse - det er de bedste handler / byttehandler.
Icon_+1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)