31-01-2009, 12:05 PM
Har byttet og er nu lykkelig ejer af dette Omega. Man kan enten li' det eller synes det er grimt.
Supercool ur!

Supercool ur!

|
En lille byttehandel
|
|
31-01-2009, 12:05 PM
Har byttet og er nu lykkelig ejer af dette Omega. Man kan enten li' det eller synes det er grimt.
Supercool ur! ![]() ![]() ![]()
31-01-2009, 12:46 PM
Det er faktisk et meget godt eksempel på et ur jeg ikke falder pladask for, men som jeg alligevel gerne vil have i samlingen....
Og så sker der gerne det at jeg kommer til at holde af det! Fedt ur i en Omega samling! vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
31-01-2009, 02:40 PM
Jeg har det som Baun umiddelbart. Jeg ville givet ha budt på det - fordi det er så specielt, jeg har aldrig set det før.
Jeg har det også umiddelbart svært med de der rally remme - andre elsker dem. Skiven er utvetydig flot - det er kassefaconen som vækker lidt ? Hæver givet enhver Omega samling absolut vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
31-01-2009, 03:03 PM
Synes heller ikke det er det pæneste ur Omega har lavet, men rigtig fedt i en samling
31-01-2009, 04:13 PM
Spot on.
Den har I luret. Det er udelukkende fordi det er "ineressant" at have i min samling. Jeg har fået bemærkninger som: gud hvor er det grimt - og fruen siger: det tager du ikke på - vel? Men den skal med i samlingen - fordi den jo fortæller en historie om Omega. Og den er i superfin stand.
31-01-2009, 08:01 PM
Jeg synes det er fint - min første tanke var "Chronostop meets Dynamic". Meget fin stand og original rem sætter prikken over i'et i en sikkert god byttehandel.
--- Tommy
01-02-2009, 02:57 PM
Det var en fair byttehandel. Begge parter er tilfredse - det er de bedste handler / byttehandler.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|