Joepete GOOD GUY
Jeg købte et Seiko ur af John (Joepete) i går og han er bestemt en good guy.
Tak for god kaffe og en hyggelig snak, igen Icon_cool
Jeg ville have et billigt ur som kan komme med i vandet, haven osv.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Det med at have et have/bade/mure hamre ur kommer du ikke til at fortryde. Du kommer til at holde af det ur fordi det faktisk tåler det udemærket, og det rykker dine andre ure mentalt op i en anden klasse, at du tager dem af når du skal til det grove
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
og er var prisen så tilpas at skulle det ikke lige kunne holde til det, så må jeg ud og samle tomme flasker til et nyt Icon_e_biggrin
Jeg havde jo en Seiko før som jeg byttede med John - og den kunne lidt af hvert Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Svar
Tak for de pæne ord Icon_e_smile De falder fra en behagelig mand med en meget høj integritet Icon_e_biggrin

Henrik står og taler pænt om alle mine billige ure, imens han slet ikke nævner sin dejlige Rolex på håndleddet. Først da jeg spørger Henrik til uret, så trækker han med et "Nå, ja" ærmet let op, for at lade mig se og prøve Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin uret. Og hvilket match ! Jeg var slet ikke i tvivl om, at Henrik har foretaget det helt rette valg, ved at købe det smukke vintage Rolex. Det går op i en højere enhed, når et super klassisk ur sidder på en mand som Henrik - klare værdier, rummelig og med en god humor Icon_e_wink Det er HG Icon_e_biggrin

Btw, så synes jeg, at Hannovers bemærkninger omkring et "arbejdsur" er så sandt som det er sagt: Man sætter både pris på det hårdføre arbejdsur, men det løfter også de mere sarte ure, som man bruger til andet Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Mange tak for de meget flotte ord om mig Icon_cool Icon_redface Icon_redface
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)