Fair pris for SD?
Hej alle.

Jeg går og kigger efter et nyt Sea-Dweller og helst et nyt af slagsen fra lige før de udgik.

Precisiontime.co.uk (som mange har rigtig gode erfaringer med) kan skaffe det til £3650 (lige over 29k). Bad dem komme med en pris på et M eller V serie 16600 (Da dette vist er de absolut sidste producerede right?) Ved ikke om det er et V eller M de kan skaffe, men forskellen er jo også minimal, og de findes vist begge både, med og uden "Rolex" indgraveringen i glasset.

Uret vil, som med alle deres ure, være skaffet hos en AD og være 100% nyt, inkl alt og garantikort fra min købsdato. Leveringstiden/anskafningstid var ca. 2-4 uger, så man kan ikke rigtig bede om at se uret, da de ikke finder det før jeg bestiller.

Sammenlignet med de priser jeg ser i DK virker det som en "no-brainer".

Vil dog lige vende den med Jer kloge hoveder før jeg hopper på.
Er der noget jeg bør undersøge/spørge mere ind til og præcisere?: V/M serie, hvad ville være at forestrække osv osv?

Vil Klarlund være villige til at hjælpe mig med at indstille lænke (ved godt man kan selv) kigge uret igennem (hvilket ikke burde være nødvendigt, når det kommer uåbnet fra en AD'er. mm?

Mange spørgsmål.

På forhånd tak

EDIT: Ved nærmere eftersyn ser det ud til at eneste forskel er at garantikortet vil være udstedt af precisiontime selv og ikke den AD'er de får det fra. Det vil stadigvæk gælde 2 år. Vil dette have nogen betydning (fx. ved evt. videresalg) Skal det sendes igennem dem, eller vil Klarlund tage imod det?
Svar
29k er en fair pris for en spritny klokke.
både V og M serien har laserkrone i glasset.
Ingen af dem har rolexrolexrolex inderkrans(var det den du mente)
nævnte forhandler, skulle vist være god nok.

MVH

SK
/SK
Svar
Mange tak for dit svar.

Det var vist laserkronen jeg mente. Har læst Rolex først begyndte at lave det lige i slutningen af SD's periode. Og da V og M er lavet på samme tid skulle ca. 50% af hver have krone. Men det er jo en detalje.

Ellers er det vel ligegyldigt med hvilken serie man får, da der ikke blev ændret på uret de sidste år. Skal bare lige have styr på det med garantien. De får det med direkte fra AD'er men garantikortet er fra dem. Skal bare være sikker på om det er et kort fra dem eller det er det originale Rolex garantikort som bliver udfyldt.
Svar
Mit F-serie SD fra 2004 har laserkrone, så jeg tror ikke du skal bekymre dig om hvorvidt et SD i V eller M-serie har det.
When a man has a world in his hands, you expect to find a Rolex on his wrist.
Svar
Tempsto Skrev:Mit F-serie SD fra 2004 har laserkrone, så jeg tror ikke du skal bekymre dig om hvorvidt et SD i V eller M-serie har det.

Jep - fandt også lige frem til at det jeg mente var graveringen af "Rolex Rolex Rolex" i inderlynetten og altså ikke glasset. Dét skulle de først være begyndt på for nyligt og kun være nået med dele af V og M dweller serien før produktionen stoppede. Anyway, har sendt PT lidt spørgsmål ang. garantien og og de kan garantere mig en V model (som skulle være faldet af samlebåndet sammen med M serien, men være stoppet allerede ved 500stk.
Svar
ingen SD har rolexrolexrolex inderkrans.
Så skulle den vist være på plads.... Icon_rolleyes

MVH

SK
/SK
Svar
Fint. Jeg takker. Det var blot fejlinformation fra rolexforums. Jeg håber ikke det tog hårdt på dig at slå det fast, når du ligefrem har behov for at " Icon_rolleyes "
Svar
Hej

Hvis Precisiontime, er autoriseret Rolexforhandler, gælder garantien, hvis de ikke er, er der ingen garanti på uret.

MVH Peter
İmage
Svar
Sub'erman Skrev:ingen SD har rolexrolexrolex inderkrans.
Så skulle den vist være på plads.... Icon_rolleyes

MVH

SK

Tihi, nej jeg overlever. Icon_e_smile

-Iøvrigt min seneste investering også. Blev lidt skuffet, da V-serien dukkede op. Jeg havde fået at vide hos AD'er, at M-serien var den absolut sidste og købte den.

MVH

SK
/SK
Svar
Hej Stinger.

Du refererer til et produktionstal på 500stk af V serien. Det er et tal der er grebet ud af den blå luft. Der er ingen officielle tal for dette. Når der nu fortsat findes nye 16600 hos AD'erne er der heller intet der endnu tyder på at der skulle være flere eller færre af denne V serie.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)