hvilket p.900x
Hej. jeg kan godt tænke mig at bestill en af de nye PAM med p.900x værk.
Er lige så vildt med 312, 321 og 320. IMO synes at man får mest for penge på 321 da man får flest funktioner på skive, men 312 er knap 1k eur billigere end 320 og 321 og har en helt rent klassisk look som måske vil holde længere på arm Icon_rolleyes

hvilken en vil I vælge og hvorfor?

312
İmage

320 (kan man gem GMT hånd bage den timer hånd?)
İmage

321
İmage
Svar
Jeg havde egentlig skrevet en kommentar tidligere, men den må være gået tabt i forbindelse med layout opdateringer af forummet.

Min personlige holdning - og den baserer sig 100 % på en kosmetisk vurdering - er at 312'eren er den flotteste. At den samtidig er den billigste, er for mig bare endnu mere grund til at vælge den Icon_e_wink

I øvrigt flotte ure allesammen, men du bad os jo vælge.... Icon_e_wink

- Morten
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar
Ville KLART tage 312 - det er den mest simple og reneste. Panerai handler om simplisitet og at have en kæmper viser med 72 timer på forsiden virker for mig som lidt unødvendigt og usymetrisk. Så hvis jeg SKULLE vælge et automatisk (holder selv på at et PAM skal være manuelt) så ville det uden tvivl være 312. Tag også et kig på 111 - det er en kende mere klassisk og manuelt. Nye produkter kommer der hvert år, så lad dig ikke friste blot fordi det "er den nyeste model".
Svar
Helt enig med de to forrige. Jeg ville også vælge 312'eren. Det er klart den mest stilsikre. Det enkle design er virkelig lækkert og samtidig er det jo også den billigste. Icon_e_smile
Svar
Min stemme går også til 312 - medmindre du rejser meget og kan få glæde af GMT modellen.

En power indikator skal sidde på bagsiden af et rigtigt Panersi Icon_smil
Svar
312 helt klart, den er nu engang meget smuk, og ikke noget forstyrrende på skiven..
Svar
Min stemme går til 320`eren ( har også bestilt et ), men nu bor jeg jo også i en kuffert, så gmt er en ganske praktisk funktion for mit vedkommende.

Når det engang dukker op må JLC compressor dualmatic`en på pension oppe i bankboksen med de andre.

Thomas
You never actually own a Patek Philippe.
You merely take care of it for the next generation
Svar
Jeg kan bedst lide 312.
Hvad bliver listeprisen på den? nogen der ved det.
İmage
Svar
Du kan se dem her:

[url]"http://www.network54.com/Forum/353391/message/1233154401/%2A%2A%2A%2A%2A%2A+first+official+info+on+prices+of+the+new-released+models+%2A%2A%2A%2A%2A%2A">http://www.network54.com/Forum/353391/m ... A%2A%2A%2A[/url]

EU priser.
Svar
Jeg er også mest til 312. Husk på du har power reserve indikator på bagsiden af alle p900x. Ikke det mest praktiske men alligevel lidt blæret detalje. Iøvrigt kan jeg kun rose det nye kaliber. Absolut lækkert konstrueret og seriøs konkurrent til Rolex i prisklassen. Step up i forhold til de gl. Valjoux værker. Men ok prisen har også fået et hak...

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)