Panerai is in the house!
Flotte fotos af et super flot ur! Kan godt lide det rå look Icon_exclaim
Jeg glæder mig til at se/prøve et sådan engang - måske vores urrally? Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
HG Skrev:Jeg glæder mig til at se/prøve et sådan engang - måske vores urrally? Icon_cool

Du skal være mere end velkommen, det kommer helt sikkert med der. Icon_e_smile
Svar
Super Icon_cool vi ses der.... eller før hvis kaffen er klar Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Tillykke med uret. Det er et lækkert råt herreur. Og jeg tror jeg ved hvordan du har det, da jeg også købte mit Pam 112 hos kongen og det var også for mit vedkommende det første ur i 25 k prisklassen. Jeg er stadig glad for det Icon_e_biggrin

Mvh Hans H
vh Hans Henrik
Svar
Super lækkert drømmeur, DonW !!! Det har en rigtig fed æstetik omkring sig, dét ur ... jeg tænker sådan på en gammel dykkerhjelm, når jeg ser modellen. Hvor er det dog fantastisk, at noget som et ur, i sig selv kan være et kunstværk. Jeg glæder mig på dine vegne - det smitter helt igennem, hvor glad du er for uret - OG DET KAN JEG GODT FORSTÅ DU ER Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Hej

Et fedt ur, men der blev lige indført noget om pædagoger, tjener de ikke penge ligesom os andre deres penge ved at gå på arbejde, det gør jeg ihvertfald og jeg er søn af en børnehavelærer, og jeg har absolut ikke noget at klage over.

MVH Peter
İmage
Svar
Jo, pædagoger tjener skam penge ligesom alle andre ved at gå på arbejde. Vi skal bare arbejde ca. dobbelt så meget som f.eks. en urmager, for at få råd til et ur som dette. Icon_e_smile
Svar
DonWerner Skrev:Jo, pædagoger tjener skam penge ligesom alle andre ved at gå på arbejde. Vi skal bare arbejde ca. dobbelt så meget som f.eks. en urmager, for at få råd til et ur som dette. Icon_e_smile

Tvivler på at en urmager tjener dobbelt så meget som en pædagog.....
Svar
De har jo også næsten lige holdt strejke så mon ikke de er ved muffen nu Icon_e_wink
i den branche siges det også at arbejdet er en del af lønnen,men generalt tager man
nok ikke et arbejde med bløde værdier pga lønnen alene.

Jeg syntes at hvis man ikke er tilfreds med lønnen på sit job skal man forlange noget mere eller finde et andet job,det gjorde min kone da hun var inden for de bløde fag.

Jeg siger altid til folk som siger at vi er for dyre og at de kender steder der er meget billigere,man tager jo det man selv syntes man er værd Icon_exclaim Icon_e_biggrin

For mig får dem der passer børn og gamle mennesker for lidt i løn,ungerne er landets DNA
for videre fremskridt,de gamle har taget deres tjans og burde behandles bedre.
Svar
Tukjær Skrev:
DonWerner Skrev:Jo, pædagoger tjener skam penge ligesom alle andre ved at gå på arbejde. Vi skal bare arbejde ca. dobbelt så meget som f.eks. en urmager, for at få råd til et ur som dette. Icon_e_smile

Tvivler på at en urmager tjener dobbelt så meget som en pædagog..... Susanne er padagog i en SFO, og tjener da ganske pænt efterhånden......

Overdrivelse fremmer forståelsen. Jeg er faktisk ganske udemærket tilfreds med min løn, sammenholdt med at jeg selv synes jeg har verdens bedste job. Det ændre dog ikke på at pædagoger og folkeskolelærer stadig hører til blandt de erhverv der får laveste løn i forhold til varigheden af deres uddannelse og det ansvar de iøvrigt bestrider.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)