fornuftige regler
#1
Jeg kan godt forstå det må være lidt surt at skulle lave regler der strammer, men jeg tror forummet har hjulpet sig selv med de nye regler Morgan introducerer. De behøver ikke som jeg læser dem forhindre "kant", men kan undgå at nogen får "sur mave" af at være herinde Icon_e_smile

Der skal heller ikke fra min side være spor tvivl om at jeg sætter stor pris på det arbejde Jan og moderatorene gør for forummet og de muligheder det giver os alle for kontakt, så stor tak for det.
Lad den bare ligge her - god Søndag til alle.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#2
Jeg er enig i, at nogle få tråde (heldigvis kun nogle få) den seneste tid har vist et behov for at få nedfældet nogle retningslinier for "god tone", så vi undgår diverse "religionskrige" og indlæg, der tenderer efter at gå efter manden og ikke bolden.

Godt set af Morgan og godt initiativ - personligt tror jeg, at det vil være et plus for forum´et.

Det skulle gerne vedblive med at være et hyggeligt, objektivt og informativt "sted", hvor alle kan føle sig velkomne Icon_e_smile
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#3
Jeg støtter også op omkring et regelsæt. Godt arbejde Morgan og samtidig skal hannover takkes for at ha' startet debatten.
Svar
#4
Ja, lige hvad der var brug for.....
Svar
#5
DonWerner Skrev:....................... og samtidig skal hannover takkes for at ha' startet debatten.


Helt enig !!!!
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#6
Jeg er også meget tilfreds med at der nu er kommet lidt veldefinerede regler.

vh Baun
Svar
#7
Jeg tror og håber de nye regler vil medføre den ændring i visse trådes "tone", som stort set alle kan være tilfreds med. Tak for dem!

Icon_smil Sogge
Svar
#8
jeg har nu aldrig følt mig stødt, af indlæg skrevet til mig.

Men skik følge, eller land fly!!!

Fint, med regler så alle får en god oplevelse her på sitet.

MVH

SK
/SK
Svar
#9
Hej Morgan

Perfekt. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
#10
Pokkers hvor skal os parkeringsvagter som er under tøflen derhjemme, så få afløb for vores frustrationer? Icon_e_wink

Fint med lidt takt og tone herinde.

/Mads
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)