1171 lænke på en ny Speedmaster?
Baun Skrev:Den er jo næsten ny - 2006

Det er en superflot klokke. Tillykke med den.

vh Baun

Tak. Jeg glæder mig også til at modtage det....... Det er jo en klassiker, og lidt andet end meget af det andet jeg har haft imellem hænderne......
Svar
Tukjær Skrev:
Baun Skrev:Den er jo næsten ny - 2006

Det er en superflot klokke. Tillykke med den.

vh Baun

Tak. Jeg glæder mig også til at modtage det....... Det er jo en klassiker, og lidt andet end meget af det andet jeg har haft imellem hænderne......

Ikke noget "lidt andet" - det er noget helt, helt andet - det vil du vide når du har brugt det 14 dage. Skønt at trække op, en skøn skive... også det flotte buede glas med en særlig varm eller blød glød!

vh Baun
Svar
arrrr ... troede du var gået vintage vejen ... men det kan vi vel ikke helt kalde dette ur - selvom det har aner tilbage i historien Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:arrrr ... troede du var gået vintage vejen ... men det kan vi vel ikke helt kalde dette ur - selvom det har aner tilbage i historien Icon_e_smile

Nej, jeg havde budt på en Seamaster "Baby Ploprof", men blev overbudt.....
Svar
Hej

Men den kommer da til at se lidt vintage ud med 1171 lænken. Icon_e_smile

MVH Peter
Svar
Åh. Mine gamle trætte brune øjne kan jo ikke se alt. Jeg ville personligt foretrække 1990 lænken 1479 som desværre er udgået. Den minder lidt om 1171 lænken flad men to små led mellem de storre led samt massiv i ledne. Jeg synes selv at det er en mellem ting imellem 1171 og 1998/849(den nyeste udgave).

Du kan evt. også bare købe en sort gummi rem med orange eller hvide stikninger tild dit foldespænde.
Svar
Stort tillykke med nok det ur, som har den bedste historie Icon_e_biggrin
Svar
Nice Claus, den ser lækker ud den klokke. bliver fedt at se dine egne billeder af uret..
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)