3 x Speedy
Har for tiden 3 Speedy´er i samlingen. De har efterhånden været der et stykke tid, så de må være keepers:

- 145.012 -67, cal. 321 med sin originale 1039 lænke.
- 105.003 -65, cal 321 p.t. med en NOS, JB Champion "NASA" lænke.
- 145.0055, cal. 1866, 3. generations månefase, i hvidguld.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
İmage
Svar
Flot sæt, må jeg sige - den som har 2 skjorter skal dele med den som ingen har - og jeg her ikke en Speedmaster med Cal 321 så!

Nå, er det sådan men definerer keepere?

Hvor længe skal man have haft dem?

Tak for gode billeder - altid dejligt at se flotte ure godt fotograferet!

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Nå, er det sådan men definerer keepere?

Hvor længe skal man have haft dem?

vh Baun

Jeg har efterhånden ejet rigtigt (alt) for mange ure, og sjovt nok så er alle de ure hvor jeg fra start tænkte "Det skal jeg aldrig af med" -solgt.
Mange af de ure som jeg bare har været almindeligt glad for, de er her stadig. Det er ure som jeg stille og roligt er blevet mere og mere glade for. Disse ure er blevet keepere for mig.
For mig er en keeper, et ur som man ikke vil sælge eller bytte, for nogen pris. (næsten, det er trods alt kun et ur)
İmage
Svar
Dejlige ure !

Er indeks markeringerne aldret perfekt ensartet, eller er der gjort noget - rent fotografisk - så de ser smukt gul/brune ud ?
De venligste hilsner, John
Svar
Index´er aldret perfekt, der er ikke gjort noget Icon_e_smile
İmage
Svar
Det må jeg nok sige, Magnum, super smukt ser den aldring ud Icon_e_wink Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Meget flot. Det er en super Speedy samling Icon_e_wink
Svar
Magnum Skrev:Index´er aldret perfekt, der er ikke gjort noget Icon_e_smile
Sug det til jer gutter - det er det vintage handler om - den der jagt det kraever at fine og saa den helt vildt flotte patinering man kan vaere heldig at finde (dumt tastatur i Porto uden ae, oe og aa hvis i forstaar)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)