PAM 177 forarbejdning...
Hej alle,

Jeg har et spørgsmål til ejere af Titaniums panarais, nærmere betegnet 176 og 177. Jeg havde sat næsen op efter et, men ved nærmere eftersyn af det jeg havde luret på, opdagede jeg følgende: De to huller på hornene hvor skruerne til remmen er sænket ned i var ikke lige langet fra kanten af hornene...det ene var faktisk så tæt på kanten at der ikke var nogen flade tilbage omkring hullet på siden ud mod remmen. Er det almindeligt på titaniums/børstede modeller? Jeg mener bare: Det er det stadigvæk et rimeligt dyrt ur og jeg ville da forvente at forarbejdningen var bedre?!

Er der nogen der har omtalte ur og kan af- eller bekræfte denne observation?

Er der evt nogen der har et 177 til salg?

Mvh Emil
Svar
İmage

De to nederste billeder er fra Panerais hjemmeside og viser til dels problemet. Det ene hul på omtalte ur sad helt ude i kanten! Og der er vel at mærke tale om et ur der IKKE er blevet gen-børstet.

Mvh Emil
Svar
Sådan sidder hullerne også på mit "ikke titaniums" Panerai. Det er et designmæssigt valg og ikke en fejl. Rent praktisk har det INGEN betydning.
Svar
Stinger Skrev:Sådan sidder hullerne også på mit "ikke titaniums" Panerai. Det er et designmæssigt valg og ikke en fejl. Rent praktisk har det INGEN betydning.

...at et af hullerne sidder så langt ude til siden at der ikke er nogen flade tilbage omkring hullet og det faktisk går ud over kanten på hornet har jeg temmeligt svært ved at se som en designfeature. Hvis det var en feature skulle man jo også tro at Panerai gjorde det på alle hornene og ikke bare på et af dem.

Det er efter min mening enten sjusket boret eller voldbørstet...

Mvh Emil
Svar
Hej

Det er italiensk for begyndere, for sådan er Panerai nu engang skruet sammen, deres løsninger er som regel langtfra perfekte. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)