Hvad synes du?
Jeg sys der sker for meget på skiven. Er mere til Big Pilot designet selvom det er for Big til mig.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Svar
Også 3878 i 43mm er et flot ur.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Kalle Skrev:Om deres pris er den rigtige, aner jeg ikke. Det er håbløst at finde priser på IWC ure i Danmark. De findes simpelthen ikke
De findes skam og er ikke hemmelige Icon_e_wink
Se her <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urdebatten.dk/viewtopic.php?f=17&t=1828" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=17&t=1828</a><!-- l -->
Svar
Suspekt? Forklar gerne?
Svar
Det er skam en fin lille folder, der følger med deres meget flotte katalog.
100% officielt og i orden.

Jeg tog bare et par hurtige billeder på terrassen, hvilket er årsagen til kvaliteten du ser her.

Sendt via Tapatalk
Svar
Og de fåes (åbenlyst) hos IWC forhandlere.

Sendt via Tapatalk
Svar
Det har jo intet med forbud at gøre Kalle, tror du har misforstået det lidt
Svar
Du må gerne overnatte i min lejlighed, hvis turen frem og tilbage bliver for hårdt på en dag Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1
Svar
Du sender bare din adresse via PB, så skal jeg sørge for at du får et IWC katalog med tilhørende prisliste.

Sendt via Tapatalk
Svar
Nu ved hverken du eller jeg de helt afgørende grunde til at der ikke er en IWC forhandler i Jylland kalle,
personlig syntes jeg det er upassende at sprede ringeagts ytringer ud over nogen uden at kende sagen til bunds.

Når der kan ligge en Rolex forhandler der over så kunne der nok også få lov til at ligge en IWC
jeg har meget svært ved at forstille mig at IWC skulle være mere snobbet (hvis vi skal blive i din udtryks verden) end Rolex når det kommer til
hvilke postnummer forhandleren har.

Det kunne jo også tænkes der lå forretningsmæssige årsager til at de ikke har en forhandler evt at de ikke mener markedet vil være stort nok
til at det kan give en indtjening der matcher investeringen.

Uanset hvad så er dit snobberi snak kalle det rene vrøvl for mig
og det har snart været gentaget så mange gange at vi er fuldt ud klar over at du nok mener der er noget snobberi indblandet,
men pt har du så andet end din tro og fordom at have det i Icon_question

Jeg kender flere jyder og ingen af dem er på nogen måde snobbet,
jeg har der imod stor respekt for deres måde at behandle andre mennesker på,samt deres evne til at tjene penge.

Det her er ikke noget surt opstød men uheldige ord bliver ikke mindre uheldige ved at blive gentaget,
back on track. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)