Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Kurt har vist - hvis jeg ikke husker helt forkert - en super smuk vintage Navitimer til salg på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vintageure.dk">www.vintageure.dk</a><!-- w -->.
Personligt, så kommer jeg aldrig i nærheden af ure i den kaliber. Jeg har dog været så heldig, at få mit eget lille "one of a kind" i form af en NOS chrono fra 1965. Dén følelse, af at tage et smukt og klassisk ur på, den kan slet ikke sammenlignes med at bære et nyt ! Så hvis jeg må være så fri at komme med min egen holdning, så: Go vintage !
De venligste hilsner, John
•
Svar: 173
Tråde: 23
Modtaget Likes: 14 i 6 svar
Givet Likes: 7
Hej Joepete
Ja, han har vist en eller et par stykker til salg.
Har set billederne af din chronograf, synes den er rigtig flot....den minder mig bare mit første ursalg, hvor jeg kom til at sælge et Universal Tricompax fra 40'erne alt for billigt.....Men det tager nu ikke det smukke fra din chrono. Den er rigtigt flot
Hilsen Chris
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Tak for de pæne ord, Chris.
Jeg vil jo nødigt vække dårlige ur-minder, men at komme til at sælge et ur for billigt - i starten af sin "karriere", det kan mange vist nikke genkendende til
Derfor bliver min Heli Reymond chrono (af O & W) også lige her hos mig
Måske vi kunne få én til at lægge et wrist shot ind af Navitimeren ? Jeg synes det ur har en så usigelig smuk urskive

(drømme)
De venligste hilsner, John
•
Svar: 35
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Her er et billede af mit Navitimer. Godt nok ikke et vintage, men alligevel utroligt lækkert synes jeg.
Den Heli Reymond er nu heller ikke værst... utrolig smuk skive!
/RJ
•
RJ Skrev:Her er et billede af mit Navitimer. Godt nok ikke et vintage, men alligevel utroligt lækkert synes jeg.
/RJ
Et af det absolut flotteste ure der er lavet..... Og super billed. Ser godt ud med skyggen fra sekundviseren....
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Og så er Breitling Navtimer jo et ur der virkelig kommer til sin ret på close up fotos med alle detaljer osv.
Jeg ville selv gå efter en Vintage - det er ligesom - den "rigtige" når vi taler om Navtimer.
Prøv at finde den tråd hvor Kurt B. beskriver forskellen på en ny og de gamle. Den må man læse før man vælger!
vh Baun
•
Svar: 976
Tråde: 62
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Super flot ur, og billede RJ.... Det er et meget smukt design, som man aldrig bliver træt af, at se på.
•