Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Morten, den 18-200mm AF VR linse er en super god linse ! Den er på min ønskeliste
Hr. Lange, har du checket det link ud, som jeg har sendt ovenfor ? Der står bl.a. også lidt om Nikon D90.
De venligste hilsner, John
•
Svar: 720
Tråde: 122
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Den er super fed skal så lige sige at det er en Tamron Bingo Foto har den på bud til 1500 jeg gav selv 2500 for den for ca 4 mdr siden
[url]"http://www.bingofoto.dk/default.asp?SideId=1&Gruppe=5&Producent=90">http://www.bingofoto.dk/default.asp?Sid ... oducent=90[/url]
Joepete Skrev:Morten, den 18-200mm AF VR linse er en super god linse ! Den er på min ønskeliste 
Hr. Lange, har du checket det link ud, som jeg har sendt ovenfor ? Der står bl.a. også lidt om Nikon D90.
[url][/url]
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
nede på jorden side, god info.
ved godt at jeg burde bløde de ca. extra 3,5k for en d90, men d80-eren har meget guf med fra d2 og d200, og er gået fra 9,5k til 4k, formentlig fordi den udgår og er hele 2 lysår gammel.
vedr. priser så kig på: kamerahuset.dk, platan.dk og dustinhome.dk.
De 2 første med fysisk butik, sidste rent internet, men har handlet der flere gange uden probs.
Hælder sgu nok til d80 (prisen og et godt kit-optik), men måske vente og se hvad d90 falder ned i....
og jeg vil ikke have for stor optik som basis..
Mikael
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Umiddelbart, så har jeg svært ved at finde fordelene for en begynder DSLR-mand ved et D80: Du har en lidt større LCD-skærm og større mulighed for farve- og kontrastindstilling. De to sidstnævnte ting skal du være ret skrap/rutineret fotograf for at kunne finde anvendelige i praksis. Læg dertil, at et D40 er mindre, lettere og væsentligt billigere end et D80. Med de penge du sparer fra D80 til D40, der kan du købe en god bounce-flash, og så være kørende i mange år med DSLR ... I min bog, der er alternativet til D40 klart: D90 !
De venligste hilsner, John
•