PAM 190
Er det bare mig, eller er priserne på PAM steget en del? For ikke så længe siden gik de for små 45k - nu står de til godt 50k. Er der en forklaring på dette?
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Det er gået ud af produktion og har fået en del ros på paneristi = stor efterspørgsel.
Svar
Så kan jeg lære... Skulle have slået til i sin tid Icon_rolleyes
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
godt nok også noget af en skønhed, mums...næste års (jeg fornægter finanskrisen) projekt?

İmage

İmage

Mikael
Svar
Mikael - tak fordi du hælder salt i såret Icon_e_wink Jeg stod med den i hånden til en god pris men tænkte: "Den kan jeg altid købe..."
Svar
men udgået Panerai stiger vel allerede på 2-4 år i modsætning til Rolex, der nok kræver lidt længer tid. FX. min 188, der oz udgik i 96 (700 stk. prod.), ses forsøgt solgt til 7k$ ( og så lige plus moms, noget der ligner 45k kr)

Mikael
Svar
Hvilken er at foretrække, hvis valget står mellem PAM190 og PAM268?

Pros and cons?

Sidstnævnte fremgår ikke af Paneristi... Er den en substitut for førstnævnte?

OP XIV mod P2002? Ud over en dato...
Svar
Værkmæssigt ville jeg mene det er ca. samme niveau. De nye Panerai in-house værker er absolut fine. Dog kan jeg bedre lide skive lay out´et på pam 190. Har aldrig været den store fan af den liniære power reserve indikator på in-house værkerne Icon_e_sad

Samlermæssigt tror jeg også mere på 190. Det er slut med JLC værkerne og på sigt tror jeg de vil rykke mere end in-house modellerne.

/Mads
Svar
Kan kun anbefale PAM190 - lækkert værk og mere "understated" end in-house værkerne, hvilket efter min mening klæder et radomir.

Panerai bruger også deres inhouseværker i fx PAM233 men på en eller anden måde passer det bedre til 1950 kassen end til Radomir
Svar
Mikael Lange Skrev:godt nok også noget af en skønhed, mums...næste års (jeg fornægter finanskrisen) projekt?

İmage

İmage

Mikael

Pænt, flot, lækkert og enkelt - og FEDT værk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)