Mødtes med Hr. Korsbek idag!
Submersible Skrev:Nej jeg er ikke til lænker, men giver den lige en chance, men det holder ikke rigtigt.

Set i forhold til lænken, så kommer den fra en leverandør i Tyskland som laver urdele. Måske Kobolt også får deres lænker derfra? Det kunne jo være. Kender jo ikke det firma indefra.

Tror urene bliver lavet samme sted......
Svar
Hej Tukjær

Det lyder da ikke helt forkert, men Kobold bliver lavet i Schweiz, men det gør Korsbek vel også. Icon_e_surprised

MVH Peter
Svar
Det er den som de tilbyder at levere med de ure delaver for folk, så det er vel ikke en kopi, bare den som Fricker tilbyder deres kunder.
Svar
Submersible Skrev:Det er den som de tilbyder at levere med de ure delaver for folk, så det er vel ikke en kopi, bare den som Fricker tilbyder deres kunder.

Bestemt ikke en kopi, bare genbrug Icon_e_wink Lænkens kvalitet er også ganske god.....
Svar
Hej

Med hensyn til kopi refererer jeg ikke til lænken på Korsbek, men derimod deres Ocean Diver som er en direkte kopi af Omega Ploprof. Icon_e_surprised

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Med hensyn til kopi refererer jeg ikke til lænken på Korsbek, men derimod deres Ocean Diver som er en direkte kopi af Omega Ploprof. Icon_e_surprised

MVH Peter

Jeg tror du tænker på Ocean 7.........? Som har samme lænke som Enzo Mechana......!
Svar
Er det muligt af se et billed af bagkassen?

mvh
kristian
Svar
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)