Breitling Navitimer - Brugt?
Hej Vintageure.dk

Jeg har kigget efter en nyere brugt Breitling Navitimer til hverdagsbrug.

Breitling Navitimer
Blue Dial Bracelet

Link: [url]"http://www.urvaerket.dk/breitling-navitimer-blue-dial-bracelet-p-1914.html">http://www.urvaerket.dk/breitling-navit ... -1914.html[/url]

Har læst man kan regne med -40% afskrivning på et nyt ur - Så forstår jeg ikke at jeg kun kan finde disse ure brugt til kun ca. 20% under nyprisen?

Er jeg galt på den, eller forlander folk overpris?

Er det muligt at finde dette ur til ca. 20.000 i god stand fra år 2004 og frem? ( Kun checket Danske sites, mest pga. sikkerheden for at uret er ægte og at jeg selv kan få det valideret sammen med sælger)

Og gode tips til 1 gangskøberen:
Hvordan validere man uret ?

Og endnu engang tak for et super fedt forum.

Sidste spørgsmål fra professoren:

Hvorfor samler i på diverse?

Hvorfor skriver folk i annoncerne "opbevares i boks til dagligt" på et "billigt" ur til f.eks 40.000 kr? ( Er det bare for at undgå tyveri?)

På forhånd tak for hjælpen.
Svar
Mikkel.k Skrev:Har læst man kan regne med -40% afskrivning på et nyt ur - Så forstår jeg ikke at jeg kun kan finde disse ure brugt til kun ca. 20% under nyprisen?

Hvorfor skriver folk i annoncerne "opbevares i boks til dagligt" på et "billigt" ur til f.eks 40.000 kr? ( Er det bare for at undgå tyveri?)

Shop rundt, så ser du prisen på et brugt. Ikke alle tager for meget eller for lidt. Jeg kan ikke lige prisen brugt på den nævnte model
Validering sker enten ved at du kender nogle, er 100% sikker på sælger (referencer - og er du ikke det skal du slet ikke købe uden validering) eller i Breitling butik (ring inden og aftal tid uden for myldertid)

Den med hvorfor vi samler er belyst 100 gange på forskellig måde i mange tråde - søg dig lidt rundt

Ure opbevares i box for at undgå tyveri. Også et ur til 30.000 eller 40.000 hvis man nu har 10 af dem Icon_e_smile
velkommen til
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Yes samler manien er vendt flere gange herinde
så søg lidt og du vil finde nogle svar.

40K er for flere herinde ikke et billigt ur
nogle har måske uret i boks af forsikrings/tyveri hensyn eller fordi de ikke bruger uret så tit.

Boks spørgsmålet kan du også finde i en tidligere tråd herinde.

Velkommen til Icon_cool
Svar
Mikkel.k Skrev:Hej Vintageure.dk

Jeg har kigget efter en nyere brugt Breitling Navitimer til hverdagsbrug.

Breitling Navitimer
Blue Dial Bracelet

Link: [url]"http://www.urvaerket.dk/breitling-navitimer-blue-dial-bracelet-p-1914.html">http://www.urvaerket.dk/breitling-navit ... -1914.html[/url]

Har læst man kan regne med -40% afskrivning på et nyt ur - Så forstår jeg ikke at jeg kun kan finde disse ure brugt til kun ca. 20% under nyprisen?

Er det muligt at finde dette ur til ca. 20.000 i god stand fra år 2004 og frem? ( Kun checket Danske sites, mest pga. sikkerheden for at uret er ægte og at jeg selv kan få det valideret sammen med sælger)

Og endnu engang tak for et super fedt forum.

Sidste spørgsmål fra professoren:

Hej,

Jeg har en kollega der sælger det ur du søger.
Kunne du være interesseret?
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
phrede Skrev:Hej,

Jeg har en kollega der sælger det ur du søger.
Kunne du være interesseret?
Lyder jo fint fra Phrede - men Mikkel, da Vintage ure jo finansieres som site af bla.a. køb og salgs sider, så vil det være rigtigt at svare via PB som du kan se du kan klikke på

Held og lykke med det

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)