En glad kvinde i dag, mit første Omega Seamaster er i hus
#11
tillykke med uret.... vi venter spændt på billeder Icon_e_biggrin Også gerne billeder af uret på armen, så man får en fornemmelse af størrelsen.

- Morten
Svar
#12
Ok så prøver jeg lige med nogle billeder, de er tager søndag aften inden spisetid med 2 sultne børn, så de er måske ikke helt på niveau med jeres fede billeder Icon_rolleyes

İmage

İmage

İmage

Men jeg kan se lortet virker, så 1000 tak for hjælpen Hannover-dk, den guide du har skrevet tror jeg selv min mor ville kunne finde ud af.....eller ihvertfald næsten. Det tog jo ingen tid

Lisbeth
Svar
#13
Fynboen Skrev:Ok så prøver jeg lige med nogle billeder, de er tager søndag aften inden spisetid med 2 sultne børn, Icon_rolleyes

Lisbeth
Imponerende - taget med 2 sultne børn - vi andre bruger fotografiapparater - men det virker jo fint med børn også Icon_redface Icon_e_smile
Størrelsen ser perfekt ud til dig
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#14
HA HA HA ja mundlort det er jeg da i det mindste god til. Men det er det dejlige med vores børn, de har flere anvendelsmuligheder udover at skide i en ble og spille computer hele dagen Icon_razz
Svar
#15
Ser super fint ud.... størrelsen er perfekt efter min mening!
Svar
#16
Flot klokke - tillykke med den!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#17
Fynboen Skrev:Hæ hæ

Min mand vil ikke prøve uret, jeg synes han skal da det er hans eneste chance for at prøve et rigtig ur. Men for det første synes han det er for lille og han vil ikke prøve et fimset størrelse ur og for det andet mener han det får hans Citizen New Aqualand til at ligne et af de der ure der i 70 og 80'erne blev reklameret for i helsidesreklamer i Ugens Rapport, I ved godt dem med lommeregner på der kostede 248,-
Icon_e_wink

mener du sådan et her
İmage

undskyld jeg ikke har brugt støvfri klud det gik stærkt Icon_e_biggrin
Svar
#18
Ja lige præcis, ren nostalgi, de er så vidt jeg husker moderne igen, lige som andre af de modeller man kunne få dengang Icon_rolleyes .
Husker stadig jeg fik et ur i julegave da jeg 10-12 år, der var ikke det gejl det ikke kunne (dog ingen lommeregner, men flere forskellige alarm melodier og stopur. Det var så cool, men det var dog ikke købt gennem Ugens Rapport, men hos den lokale urmager pusher......
Lisbeth
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: