Sælger oplevelse
Jeg kører jo med min udlånsordning, som både jeg og mange kunder er meget glade ved.

Og jeg har faktisk ingen dårlige oplevelser endnu. Kun glade kunder, som er lidt overraskede over at jeg faktisk mener det jeg skriver: "Kan man virkelig bare levere det tilbage?"....

Men her til morgen fik jeg en mail. Han mener åbenbart det er for godt til at være sandt - eller er jeg virke lig en bondefanger?

Contact from site [url]"http://www.vintageure.dk">http://www.vintageure.dk[/url]
Name Lorenzo
Mail <!-- e --><a href="mailto:xxxxxxx@yahoo.dk">xxxxxxx@yahoo.dk</a><!-- e -->
Remarks Hold kæft! et kryptisk bondefangeri-princip

Jeg prøvede at svare, men får en fejl - addressen findes ikke! xxxxx erne har jeg sat ind der stod andre bogstaver!

vh baun
Svar
...eller også er folk mere skeptiske her i efterdønningerne på IT Factory sagen :-)
Svar
Baun Skrev:Jeg kører jo med min udlånsordning, som både jeg og mange kunder er meget glade ved.

Og jeg har faktisk ingen dårlige oplevelser endnu. Kun glade kunder, som er lidt overraskede over at jeg faktisk mener det jeg skriver: "Kan man virkelig bare levere det tilbage?"....

Men her til morgen fik jeg en mail. Han mener åbenbart der er for godt til at være sandt - eller er jeg virkelig en bondefanger?

Contact from site [url]"http://www.vintageure.dk">http://www.vintageure.dk[/url]
Name Lorenzo
Mail <!-- e --><a href="mailto:xxxxxxx@yahoo.dk">xxxxxxx@yahoo.dk</a><!-- e -->
Remarks Hold kæft! et kryptisk bondefangeri-princip

Jeg prøvede at svare, men får en fejl - addressen findes ikke! xxxxx erne har jeg sat ind der stod andre bogstaver!
vh baun
Næh! - Du er ikke en bondefanger; men har fået en mail fra en bonderøv.
Oven i købet et så patetisk eksemplar, at han gemmer sig bag en fake mail adresse.
.... læg oplevelsen bag dig.
Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Ud fra devisen: hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det nok ikke sandt - så er der måske ikke noget at sige til, at du får en sådan mail. Man kan egentlig overraskes over, at du ikke har fået fler. Yahoo.dk har problemer med at modtage mail i øjeblikket. Man får besked tilbage om, at adressen ikke findes. Vent en dag eller to, så kan du sikekrt få forklaringen på, hvad det er for et ginialt svindelnummer, du har skruet sammen. Jeg er spændt som en gammel paraply på at høre, hvad det er du laver Icon_e_biggrin

Med venlig hilsen
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Problemet er jo, at du er reel i en verden/tid, hvor leasing-, tele-, el-, flytte- og andre selskaber pludselig binder/snyder folk i 6, 12, 36 måneder, uden at man kan komme ud af det.

Men derfra og til at sende fremviste besked er der et stykke vej. Hvis man ikke er interesseret, kan man holde sig væk eller spørge ind til, hvilke præmisser det er på (altså det, der står med småt og håndteres i de juridiske afdelinger).

Men hop op og fald ned på det. Det sker en gang i mellem.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Baun er det ikke en af de mails man bare skal læne sig tilbage og smile lidt af Icon_e_wink Tror bare du skal være taknemmelig over at det ikke er dig der er p-vagt, havde bundet hele pensionen i Roskildebank aktier og har en kone der er pre-menstruel 31 dage om måneden Icon_rolleyes Bær over med manden og tænk på så mange frustrationer han må have siden han har behov for at sende sådan en mail...

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Baun er det ikke en af de mails man bare skal læne sig tilbage og smile lidt af Icon_e_wink Tror bare du skal være taknemmelig over at det ikke er dig der er p-vagt, havde bundet hele pensionen i Roskildebank aktier og har en kone der er pre-menstruel 31 dage om måneden Icon_rolleyes Bær over med manden og tænk på så mange frustrationer han må have siden han har behov for at sende sådan en mail...

/Mads

Jeg tager det nu også helt med ro - men kan ikke lade være med at tænke om det virkelig kan opfattes på den måde.

Nå, mon ikke det er en enlig svale, det tror jeg.

Og som en også skriver - mere utroligt at du ikke har fået mere af den slags, men det er faktis første gang jeg hører det mindste negative, mens jeg meget ofte hører fra folk som er positivt overraskede, så det går nok.

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Jeg tager det nu også helt med ro - men kan ikke lade være med at tænke om det virkelig kan opfattes på den måde.

vh Baun
Sådan har jeg da aldrig opfattet dit reelle tilbud - det du kalder en låne ordning er jo bare et venskabeligt ord for fuld returret i 1 måned - uden krav om forklaring

Han må mene at pengene er røget og du ikke lever op til en returret - men det var da super enkelt at checke her inde - Hvordan han - helt uden at ville købe eller være i kontakt - kan køre sådan af sporet - tag det som lidt sjovt - dit tilbud er 100% reelt.

Ikke for at skære alle over en kam - men jeg har det altid mindre godt med mail adresser som hotmail.com - yahoo - gmail og den slags som kan oprettes i hobetal og nedlægges ligeså hurtigt og kan være svære at spore
(og jeg ved godt langt de fleste er helt reelle)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Baun, jeg kan godt følge dig i, at det ville være rart at kunne forklare sig ifht sådan en irriterende "anklage". Især da, når man som du, er en ærlig og reel fyr, som kærer sig så meget om ure og personer, at man er villig til at tage et ur retur, i fald det ikke falder i købers smag.

Mailen har allerede fået for megen opmærksomhed, og jo længere den går dig på, desto mere har fjolset der sendte den opnået. Få den så venligst hurtigst muligt ud af systemet ... Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Baun Skrev:
Mads Gjødesen Skrev:Baun er det ikke en af de mails man bare skal læne sig tilbage og smile lidt af Icon_e_wink Tror bare du skal være taknemmelig over at det ikke er dig der er p-vagt, havde bundet hele pensionen i Roskildebank aktier og har en kone der er pre-menstruel 31 dage om måneden Icon_rolleyes Bær over med manden og tænk på så mange frustrationer han må have siden han har behov for at sende sådan en mail...

/Mads

Jeg tager det nu også helt med ro - men kan ikke lade være med at tænke om det virkelig kan opfattes på den måde.

Nå, mon ikke det er en enlig svale, det tror jeg.

Og som en også skriver - mere utroligt at du ikke har fået mere af den slags, men det er faktis første gang jeg hører det mindste negative, mens jeg meget ofte hører fra folk som er positivt overraskede, så det går nok.

vh Baun

Der er nu ikke meget bondefanger i dig, Baun...... Man skal lede længe efter en mere sympatisk person, som kun tilbyder returret for at give flere den oplevelse at eje et virkeligt kvalitetsur.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)