Chronograf med enkelt skivelayout
hov vent - favoritter - jeg kan ikke vælge...

İmage

/Crook
Svar
makita Skrev:Damn et smukt VC, er det dit eget mads?

Nej desværre ikke mit Icon_e_sad Jeg har altid haft en stor forkærlighed til disse gl. klassiske kronografer fra specielt VC og PP med Lemania værket. Problemet er bare prisen og størrelsen Icon_e_confused Fra ca. 100 k og ofte 34-36 mm. Lige småt nok.

/Mads
Svar
Jeg syntes dette IWC Portuguese Chrono har det mest elegante look

İmage
Svar
Brisle Skrev:Jeg syntes dette IWC Portuguese Chrono har det mest elegante look

İmage
For mig at se klart det bedste bud indtil videre.
Svar
Denne Damasko DC56 (valjoux 7750) har også været vist tidligere.

İmage

Og den Bundeswehr John, den er perfekt, og lidt sjælden med helt 4-tal og lille logo som jeg husker det.

Thomas
Svar
Seamus Skrev:Og den Bundeswehr John, den er perfekt, og lidt sjælden med helt 4-tal og lille logo som jeg husker det.

Thomas
Ja den er med lille Heuer Logo, som de oprindelige skal ha - men cut of af ex kl 4 ved subdial, hvilket er lidt usædvanligt, men den har været godkendt af selveste Chuch Maddox i sin tid.
Det er et herligt stort ur og ja i pæn stand. Det har militærnumre 2stk - et mellem hver hornside - og på bagsiden har det ordinans numre for to - formentlig Starfighter piloter - det ene overstreget - lad os for hyggens skyld forestille os han gik på pension - selv om de der Starfightere vist nok faldt ned iblandt men det havde vel også ridset uret - og den anden ikke overstreget
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Denne Junghans Max Bill Chronoscope har nu også et meget rent udtryk.

İmage

mvh peter
Svar
Den er huleme flot - hvor stor er den!

vh Baun
Svar
Elverdam Skrev:Denne Junghans Max Bill Chronoscope har nu også et meget rent udtryk.

İmage

mvh peter
Ja skiven er knagme ren - for mig lidt for ren (hvid), men opgaven var jo at vise ren skive - så godt udført.
Trykknapperne bryder jeg mig ikke om
Her en ældre sag - heller ikke så kompliceret skive opbygning. Valjoux 22
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Den Junghans er Ø40 mm, ca. 14 mm tyk. Med mekanisk værk.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)