Chronograf med enkelt skivelayout
Hvilken chronograf, synes du, har et enkelt skivelayout. Vis gerne billeder, og kom eventuelt med en lille historie til. På forhånd tak for bidrag !
De venligste hilsner, John
Svar
IWC pilots chrono.

İmage
Svar
Klassisk Vacheron Constantin chrono Icon_cool Det er da lækkert og simpelt. En af mine klare favoritter. Værket trækker bestemt heller ikke ned.

/Mads

İmage
Svar
İmage

Sinn 756 inspireret af instrument-layoutet fra et cockpit. Store tal, store visere, store timemarkeringer. Det kræver seriøst dårligt syn ikke at kunne se hvad klokken er på sådan en tvebak...

MVH Lars U
Svar
Jeg synes godt de må være gamle og enkle
İmage
Jeg synes også godt de må have lidt mere karakter
İmage
Tydelige visere - og en flighback funktion at more sig over
İmage
Lidt dybdeİmage
lidt farveİmage
Man kunne lade subdials være i kontrast - eller måske ikke
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover, jeg har haft kig på en "Heur" til en ok pris. Hvordan er deres ældre chronografer generelt ?
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:hannover, jeg har haft kig på en "Heur" til en ok pris. Hvordan er deres ældre chronografer generelt ?
Meget skiftende- fra deres 11 -12 kalibre med buren - Heuer- Hammilton maskiner til deres Bundeswehr med Valoux kolonehjul og flight back - til simlere maskiner som valjoux 7733 så svært at sige -
Jeg tror du må gå efter hvad der ligger for en maskine i. Ingen tvivl om at mærket har pænt omdømme og pris når vi kommer tilbage i tid i alle fald
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover den bundesw. er altså super fed Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

mif
Svar
Damn et smukt VC, er det dit eget mads?
Svar
Dette er heller ikke helt ved siden af

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)