Anderledes remme til Panerai
Jeg da heller ikke udelukke at jeg er ude på en fejl mission, men det handler om at føje sine skøre ideer og så må jeg se hvor det fører mig hen.

Jeres tilbagemeldningen falder helt i tråd med min families mening, der synes jeg er helt galt på den og nu har de endelig sådan nogenlunde accepteret mit Pam (de fatter ikke hvad jeg vil med sådan et grimt ur), men jeg tror nu på at de en dag vil forstå at se skønheden i dette ur Icon_e_wink

Min læderrem er tilbage på uret og jeg går lidt i tænkeboks, men det er nu også noget mere behageligt med en super soft læderrem Icon_e_biggrin1

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Hej Michael

Må indrømme at det ikke er helt mig og tror desværre ikke det bliver noget stort. Et projekt du måske kan kaste dig ud i
Diver buckles (måske kan du designe dit eget) nåå ja og så på en kevlar rem. Tror mange vil bruge det hele sommeren Icon_e_biggrin1

Held og lykke Icon_e_smile
Truyen
Truyen Skrev:Hej Michael

Må indrømme at det ikke er helt mig og tror desværre ikke det bliver noget stort. Et projekt du måske kan kaste dig ud i
Diver buckles (måske kan du designe dit eget) nåå ja og så på en kevlar rem. Tror mange vil bruge det hele sommeren Icon_e_biggrin1

Held og lykke Icon_e_smile

Jeg er også sluppet tilbage fra min vildfarelse og det er bare mere behageligt med en god læderrem.

Dit forslag er noteret i tårnet Icon_e_wink

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Ja, nogle eksotiske high tech materialer som Kevlar, kulfiber? (nok for skrøbeligt), low tech som canvas eller sailcloth?

Mvh
Michael
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)