14-11-2008, 01:30 PM
En anderledes og rigtigt fed post tukjær
|
Billeder fra før ure blev meget interessante for mig....
|
|
14-11-2008, 01:30 PM
En anderledes og rigtigt fed post tukjær
14-11-2008, 08:02 PM
Joe Skrev:En anderledes og rigtigt fed post tukjær Tak tak, ja den var da lidt sjov og anderledes......
14-11-2008, 08:07 PM
hvad gør man ikke for at få folk til at se urbilleder....
måske skulle jeg kvikke mine billeder af samlingen lidt op! - med lidt ikke Vintage der kan få klokkerne til at ringe vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
16-11-2008, 06:43 PM
Baun Skrev:måske skulle jeg kvikke mine billeder af samlingen lidt op! - med lidt ikke Vintage der kan få klokkerne til at ringe Dine ure, billeder og kommentarer fejler bestemt ikke en bønne Per, og det gør dine idéer heller ikke @Tukjær: Suveræn tråd! Hvad koster den der Chokolade-brune Super-Ocean breitling - grim rem, men totaaaalt flot ur - hvad sker der for øvrigt med kronen på det ur, - holder den bare pause ca. en halv meter fra uret eller hvad?
19-11-2008, 02:17 AM
Hej
Ja billeder af damer bliver vi nok aldrig træt af at se, for det er som regel en ny model hvergang. MVH Peter
19-11-2008, 10:07 AM
Yes rart med lidt billeder af noget andet end det vi plejer at se. Både klassiske mærmer men også nyere. Specielt Hysek ser jeg flere og flere steder i de finere urbutikker i udlandet. Absolut også fine ure omend anderledes...
Men flere poster i den stil Tukjær. Må nu indrømme at jeg tænder mere på det AP RO tourbillon end en +30 kvinde med appelsinhud i g-streng /Mads |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|