Deutsche Post/DHL - leverings tid?
#1
I sidste uge bestilte jeg noget i Tyskland, men jeg fik en tracking og den virker. Problemet er blot at jeg kan se pakken har lagt i Hamborg siden den 8., og jeg hørte DHL DK (DHL hører sammen med Deutsche Post) om de vidste noget om den men de sagde jeg skulle have fat i PostDanmark men de vidste ikke noget om hvornår den kommer videre.

Så jeg vil høre om der nogen af jer der ved hvor længe den skal ligge i Hamborg før den kommer videre?

Hilsen
Philip
Svar
#2
Normalt er både DHL og Deutshe Post ret hurtige. At det har ligget siden 8. november er usædvanligt, med de erfaringer jeg har ...
De venligste hilsner, John
Svar
#3
Joepete Skrev:Normalt er både DHL og Deutshe Post ret hurtige. At det har ligget siden 8. november er usædvanligt, med de erfaringer jeg har ...
Ja synes også det er mærkeligt der ikke er sket noget i statusen så "lang" tid. Lidt træls... Men nu har jeg smidt Deutshe Post en mail så må vi se hvad de siger Icon_e_smile
Svar
#4
Hmm, stadig ingen svar på mail fra dem.. Må nok give dem et kald i morgen..

Stadig ikke nogen som har oplevet lignende? Eller nogen der ved hvad man skal gøre for at få en pakke videre i systemet :S
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)