12-11-2008, 02:52 PM
1000 tak for hjælpen
det var lige det jeg skulle bruge
|
Købe af Seiko, men hvor ???
|
|
12-11-2008, 02:52 PM
1000 tak for hjælpen
12-11-2008, 04:31 PM
Du får rigtig meget ur i Seikos Monster serie. Personligt, synes jeg Orange Monster har federe detaljer end det sorte - men det er jo smag og behag
De venligste hilsner, John
12-11-2008, 08:14 PM
ja det har du helt ret Joepete
er nu heller ikke helt sikker på den sorte efter jeg har set dit havde tænkt mig at købe det sorte med lænke og så smide en sorte gummirem på ikke den fra Seiko ved ikke hvor godt det vil se ud med orange ur og sort rem
12-11-2008, 09:58 PM
Du vil ikke fortryde at du køber et Monster på lænke. Lænken er den bedst jeg har set i det prisleje.
Gummi er jeg mest til hvis det er blødt, og det er (såvidt jeg ved) kun Seikos "Daloaz" remme der er bløde ... hvis vi skal holde os blot en smule nede i pris. Har dog haft et Black Monster på læderrem, som jeg syntes så både godt ud, og som også var fedt at bære. ![]()
12-11-2008, 10:08 PM
ja wauw den ser rigtigt lækker ud
hvor er den købt og hvor meget koster sådan en rem
12-11-2008, 10:24 PM
Remmen er en Meyhofer "Locarno" rem, købt hos <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.uhrenarmband.net">www.uhrenarmband.net</a><!-- w -->. Remmen er 22mm bred, så den skal lige skæres til inden montering. Det er ikke noget problem, såfremt du har en skarp hobbykniv og en rolig hånd
12-11-2008, 10:35 PM
det skulle ikke være et problem at skærer den til
hvilken str. skal jeg bruge vis jeg bestiller en i silikone 20 eller 22mm
12-11-2008, 10:40 PM
Der er 20mm mellem hornene, så hvilken størrelse du vil vælge er op til dig. Jeg er dog ikke meget til aftermarket silikone remme ...
12-11-2008, 10:48 PM
nej men er Seiko´s gummi remme ikke meget hårde/stive
vil gerne have en gummirem til arbejd
12-11-2008, 11:11 PM
Jeg ville holde mig til en original Seiko rem. Vist er den stiv i det, men det kan du bløde lidt op på ved at koge den:
Tag rem delene og put det ned i et bredt krus, så det får håndledsform. Hæld så kogende vand over, og lad det stå i nogle minutter. Nogle tager stål spændet af, men det er nok ikke nødvendigt. Når du tager remmen op, så er den formet til håndleddet, ligesom den er blevet en smule blødere De venligste hilsner, John
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|