Nu med billeder, Breitling Avenger Seawolf
Submersible Skrev:men du får den med hvide syninger så. Sendes til dig onsdag......

Så lige om man kunne få noget gråt tråd, men det kan man ikke.

Jeg havde en rem fra dig som var med grå snor, men det var vel farvet fra læderet...... Gav den til min far som manglede en lækker rem til hans gamle Seiko quarts diver..... Han er utrolig glad for remmen, den er meget mere lækker at have på end de billige gummiremme han plejer at bruge.....
Svar
Kan godt prøve at indfarve den med sort farve bagefter, men er ikke sikker på det samme resultat........
Svar
Submersible Skrev:Kan godt prøve at indfarve den med sort farve bagefter, men er ikke sikker på det samme resultat........

Endelig ikke på den rem du er ved at lave nu..... Icon_e_surprised Den skal helst være med hvid tråd......
Svar
altid som mesteren siger.

Du er ved at have en flot Breitling samling der - er din samling ved at tage form eller hvad???????
Svar
Submersible Skrev:altid som mesteren siger.

Du er ved at have en flot Breitling samling der - er din samling ved at tage form eller hvad???????

3 gør ikke en samling.... har jeg hørt Icon_e_wink

Breitling er favoritmærket lige nu, men kunne også godt tænke mig et Panerai, som du ved. De er bare liiiige lidt dyrere.... Så jeg holder mig til Breitling nu og gerne dem på 44mm, så er der plads til en af dine fede remme......
Svar
BREITLING er helt sikkert et flot/lækkert ur og du har i mine øjne
en samling tukjær med nogle af deres flotte modeller Icon_e_biggrin Icon_cool

Men glem nu ikke ORIS Icon_e_wink
eller køre du the Breitling all the way nu Icon_e_biggrin Icon_cool
Svar
İmage
İmage
İmage
İmage

Uret var blankpoleret da jeg modtog det.... Icon_e_surprised Det klagede jeg over og sælger tilbød 130 euro retur....

Jeg har selv fjernet det mest af "poleringen", så det nu fremstår tættere på originalt. Men måske Peter Halse skal have det op til en grundigere "reetablering"......
Svar
Mon ikke peter er mand for at have et seawolf på rehab Icon_e_wink
så det får sin normale/rigtige farve igen Icon_e_biggrin

super flot diver Icon_cool tillykke endnu engang
Svar
Tukjær Skrev:Uret var blankpoleret da jeg modtog det.... Det klagede jeg over og sælger tilbød 100 euro retur....

Icon_rolleyes Et af de flotteste ure Breitling har lavet og et fuldstændigt uden bling og så er der nogen der kan finde på at polere det blankt.... meget mærkeligt....

Godt at se at du har fået det tilbage til normal stand, flot med to seawolfs Claus.

Thomas
Svar
Fedt ur, dejligt at se der er ander der holder af breitling.
Tillykke med det, og ja det er da nice med to af de "samme" ure..
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)