25-10-2008, 01:56 PM
|
Nyt med posten idag
|
|
25-10-2008, 03:08 PM
Spøjst og lækkert!
25-10-2008, 03:48 PM
Det er da for sejt
Futuristisk og retro på samme tid. Hvilke sko mon passer til det ur? Mvh. Jakob As time goes by...
25-10-2008, 03:55 PM
Hmmm...
Jeg ved i hvert fald at jeg aldrig ville gå i nogen sko der passe til det ur. .... men blå laksko - lidt kantede og i overstørrelse! vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
25-10-2008, 05:33 PM
Den er altså rigtig fed den der, Speedy ! Og så er værket vel også en "trækhest" af rang ?
Du kan nå at tilmelde dig Pimp Kategorien med det ur Speedy ... bare lige en rigtig pimpet rem, og så er du "in" De venligste hilsner, John
25-10-2008, 06:21 PM
Sjovt - hvad ligger der mon i den? (bare ved lejlighed ikke noget med at brække for at tilfredsstille nysgerrigheden)
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
25-10-2008, 06:50 PM
Speedy Skrev:Bulova Automatic fra 1975 (N5). Uret i mint stand, original æske. OBS: Jeg har slettet i dele af ovenstående !! Det er KANON-sjovt det ur der!! Næppe urét i mine øjne, men det nok heller ikke for dig, og overskygger slet ikke den historie der må ligge bag! Hvis du orker (tror jeg) der er mange der yderst gerne hører historien om hvordan denne Bulova-fætter ender i DK - altså fra fødsel til arm. Og så den trivielle: Hva' har du givet for dette stykke pragt-historie??
26-10-2008, 10:55 AM
tilykke med den speedy den er fed mht til sko til den jeg har en sølv sko i croco med spænder på siden du kan låne
mif |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)