Afstemning: Hvor gammel er du ?
15-20 år
20-25 år
25-30 år
30-35 år
35-40 år
40-45 år
45-50 år
50-< år
[Vis resultater]

Alder?
Jeg er kun 16år Icon_e_biggrin
Svar
Super alder Tukjær og Blacklamb Icon_e_wink

@Blacklamb : Det er ingen skam at ha`noget at glæde sig til Icon_razz
Svar
HenrikT Skrev:@Blacklamb : Det er ingen skam at ha`noget at glæde sig til Icon_razz
Det har du så sandelig ret i! Icon_e_biggrin
Svar
hr.holm Skrev:jeg er 38 år.. føler mig som en på 60 når jeg står op... ondt i ryggen knæ mm måske pga job... satser på de sætter pensions alderen ned snart... Icon_e_biggrin

Men som Møllehave siger: "Hvis du er over 40 og ikke kan mærke noget der knirker, når du står op om morgenen- så er den først rigtig gal - for så må du være død"!

vh Baun
Svar
Hejsa alle sammen.
Jeg ligger vidst også i den ende man må betegne som "de små"... Med 22 somre og ét enkelt automatisk ur i ejerskab,
så vil jeg bestemt sige, at jeg først lige er startet! - Men men men, sikke en masse jeg har at se frem til, ikke sandt??!! Icon_e_wink

Hilsen Morten
Svar
Jeg plejer at sige at jeg er 21, med nogle års erfaring.

Det vil sige at dåbsattesten påstår jeg er 32, men hvem gider også kigge på sådan et stykke papir.
Svar
Kan ikke helt komme uden om at jeg runde de 30år i april, men jeg føler mig som en på 16 Icon_e_biggrin
Svar
Dåbsattesten siger sidst i 50èrne - men mentalt så er jeg ikke en dag over 35
Svar
3F Skrev:Dåbsattesten siger sidst i 50èrne - men mentalt så er jeg ikke en dag over 35
Så må du da for pokker se at blive voksen Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
3F Skrev:Dåbsattesten siger sidst i 50èrne - men mentalt så er jeg ikke en dag over 35
Så må du da for pokker se at blive voksen Icon_e_smile
vh

Ved du hvad - folk der er voksne - er for 99% vedkommende r..kedelige
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)