Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Afhænger nok af hvem man besøger. Jeg servicerer kun når uret viser tegn - så jeg er ikke urmagerens bedste kunde - men omvendt de kan da sige goddav igen når jeg kommer

og ikke kronografer gir jeg under 1000 kr for og kronografer 1500 kr - hvilket er billigt - men jeg vil mene en 2892 baseret maskine bør serviceres for 1200 til 1500 selv på djæleøen?
Nå det er jo bare et gæt, og man kan jo ringe lidt rundt til man får en rigtigt pris. Skal man af med 2000 kr for et 2892 baseret værk synes jeg personligt det er dyrt
vh
•
Svar: 955
Tråde: 58
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hvis det er den alm. caliber 1120, og det bare er rens af værket, så er 2000kr dyrt, men jeg synes det er ok hvis prisen er incl krone, He-ventil, pakninger og polering/mattering.
Caliber 2500 er dyrere at få serviceret, da den er mere besværglig og urmageren skal være ekstremt omhyggelig med olien omkring co-axial delen. Bare mikro for meget, så skal det renses om= hele værk skilles næsten af igen, da man bl.a. smører i platinen.
Mange urmagere sender dem ind til Swatch Group pga dette, hvilket gør at prisen mange gange er nærmere de 2500-3000kr, da de altid skifter pakninger osv.
•