Kender i det ?
watchfreak2003 Skrev:Frekvensen som uret sender på bliver nedlagt ved udgangen af dette år da den er forældet. I de sidste 4-5 år har der kun været meget få der har ”lyttet med” af samme grund.

Bemærk venligst dette, som jeg også havde tænkt mig at bemærke. Fra 2009 bliver hele urets eksistensgrundlag altså til en ubrugelig gadget. Men der kommer sikkert en anden version med gps - evt fra en anden hurtig producent.
Svar
Ja det bliver spændende hvis der kommer et nyt.
Det tror jeg næsten der gør.

Hvis serien ellers har solgt godt nok.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Larzovic Skrev:Måske man en dag fik brug for det efter en druktur der gik galt Icon_razz
Jep eller også kunne det ur virkeligt være årsagen til at drukturen gik helt galt - Se gutter hvad farmand lige har her - og kan øjjj:D
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Jeg har ikke hørt at den udgår, men vil dog kun anbefale uret til professionelle brugere, da batteriskift koster 4130 kroner, og det skal foretages hverandet år, det er dog inkluderet at uret bliver poleret, og foretages kun hos Breitling. Icon_e_confused

MVH Peter
Svar
Men er det så kun ved emergency at batteri skiftene er ¨så dyre eller er det alle breitlings kvats ure ?
İmage
Svar
Ha ha det er så sandelig kun på Emergency for ellers var der vist ikke mange der gad købe quartz Breitlings Icon_e_wink

Almindelige quartz Breitlings kræver ikke samme tur for at få skiftet batteri. Det kan en hver urmager gøre for 100 kr.

/Mads
Svar
Hehe okay, men man ved sq aldrig med de lidt dyre mærker, de tager gerne penge for den mindste ting jo Icon_e_smile
İmage
Svar
Hej

Vi tager 250 kroner for batteriskift i Breitling inklusiv den store trykprøvning med udskrift.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Vi tager 250 kroner for batteriskift i Breitling inklusiv den store trykprøvning med udskrift.

MVH Peter

Hva mener du om de gamle breitling kvarts peter ?
İmage
Svar
Hej

Nogle af de gamle Breitling Quartz er med japanske værker fra Seiko, og de virker fint, det er dog lidt værre med de første Schweziske quartz urværker, de er knap så gode.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)