Svar: 720
Tråde: 122
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
der er ligger et Rolex 16610 fra det år han blev født(2003)
og venter til han er gammel nok til det
longbear Skrev:jo jo drengen har da stil, men teknisk set er det jo dit ur. Sørg du hellere for at bedre forberedt til hans 6 års dag, og få fat i noget IWC marketings gejl:
[url]"http://precisiontime.blogspot.com/2008/09/iwc-father-son-pilots-watches.html">http://precisiontime.blogspot.com/2008/ ... tches.html[/url]
/longbear
•
Svar: 543
Tråde: 51
Modtaget Likes: 572 i 178 svar
Givet Likes: 671
Citat:der er ligger et Rolex 16610 fra det år han blev født(2003)
et spritnyt, NIB i forsejlet kasse, eller har du gået lidt med det?
God ide ellers, og godt man ikke har mere end 2 unger.
/longbear
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Min datter prøver også alle mine nyindkøb jeg har med hjem, og så siger hun at de lige passer til Emma og hun er kun 4 år gammel, og så spørger jeg hende hvad jeg har på og så svarer hun Rolex, jeg tror at det var et af de første ord hun kunne.
MVH Peter
•
Svar: 1,494
Tråde: 33
peter Skrev:Hej
Min datter prøver også alle mine nyindkøb jeg har med hjem, og så siger hun at de lige passer til Emma og hun er kun 4 år gammel, og så spørger jeg hende hvad jeg har på og så svarer hun Rolex, jeg tror at det var et af de første ord hun kunne.
MVH Peter
•
Svar: 720
Tråde: 122
jeg har også en Datter på 10 år
også ikke flere unger til mig, og nej det er ikke spritnyt
longbear Skrev:Citat:der er ligger et Rolex 16610 fra det år han blev født(2003)
et spritnyt, NIB i forsejlet kasse, eller har du gået lidt med det?
God ide ellers, og godt man ikke har mere end 2 unger.
/longbear
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Morten Bekker Skrev:jeg har også en Datter på 10 år
også ikke flere unger til mig, og nej det er ikke spritnyt 
Er det så fordi det bliver til for mange ure i boksen at der ikke kommer flere unger

Det er en fin ide det med at have et arve-ur. Gad godt min far havde lavet samme stunt i 1975 da jeg blev født og havde købt et manuelt Daytona

Så heldig er jeg desværre ikke men jeg har da selv sørget for et Nautilus til sønnike når jeg engang har lyst til at lad det gå i arv. Jeg passer jo kun på det til næste generation
/Mads
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg købte et spritnyt Rolex GMT Master 14 dage før min datter blev født, og tog det selvfølgelig i brug, da jeg købte det havde jeg aldrig tænkt på arv, men det bliver stadigvæk brugt engang imellem, står stadig næsten som nyt, men det bliver selvfølgelig gemt til hende.
MVH Peter
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Vi må se... han kan vælge mellem min allerførste Rolex, Datejust ref. 6605 fra 1958 eller 5512 fra 1972, men lige nu går det ufatteligt godt med en sporty Atlanta som har Japan Movement og som sønniken vil have på hver morgen.
Nydeligt weekend !
John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•