VINDEREN ER FUNDET...i citat-konkurrencen
Konkurrencen: http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?t=7678

Efter svære overvejelser, har jeg (Line, kæresten) nu kåret vinderen af konkurrencen. Jeg er imponeret over Jeres mange indlæg, og takker for Jeres deltagelse. Må sige, at det er mange kloge og tankevækkende budskaber, der er rullet over skærmen.

Men det måtte jo ende med at én ud af de mange blev valgt ud, og det blev Joe, fordi han med sin historie bag citatet bragte billeder frem, så i hvert fald jeg tydeligt kunne se Joe og hans far for mig, når Joe stod over for svære situationer. Og hvem kan ikke bruge de kloge ord til noget...

Tak fordi du delte dem med os - og tillykke med uret Icon_e_smile

Joe Skrev:Min far har altid opfordret mig til at søge nye eventyr, nye grænser og sagde altid når jeg stod foran noget jeg var i tvivl om jeg ville kaste mig ud i og bare skulle have det sidste skub bagi:

"chancer får man ikke, dem tager man".
-Et citat jeg altid har husket og nok det citat der betyder mest for mig. Hvor han så har det fra det ved jeg ikke.

Joe - send lige en pm med en adresse Icon_e_wink

Præmien:

İmage
Svar
Tillykke til Joe - det er velfortjent !!

Fedt citat !! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tillykke Joe med uret.

og tak til Claus og kæresten for en god idé!

Regards
Morten
Svar
Joe,

Tillykke med flott vintage ur!

Og et stort TAKK til Line og Claus for arrangementet!

mvh,
Gringo.
İmage
Svar
Tillykke Joe!
Svar
Tillykke Joe
Svar
Tillykke Icon_e_smile
As time goes by...
Svar
god start på ugen sådan en kold mandag morgen Icon_e_biggrin

Det havde jeg godt nok ikke regnet med, det var jo et stærkt felt!

Jamen mange tak skal du have Claus K og tak til alle jer andre for alle jeres lykønskninger, nu kan det umuligt blive en dårlig uge!

Claus K jeg sender straks en PM.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)