Kendis
Jeg har igennem nogle år været til nogle arrangementer hvor Bubber også har været, men det var først til en sammenkomst idag at jeg så, at han havde et Omega Planet Ocean i 45,5MM på - og så gik snakken ellers. Det viser sig at han også har en interesse for ure og han går til dagligt med sit Planet Ocean, da det kan tage nogle tæsk.
Han var ret vild med mit Speedmaster prof, og kendte godt til de forskellige Omega modeller.
Så udover at han er en super cool person at være sammen med, så deler han vores interesse.
Svar
Ja og han er en fin fyr. Har også mødt ham og hans PO, og fik også en lille snak om Speedmasteren.
İmage
Svar
Af en eller anden grund kan jeg ikke tage den person seriøst. Kan kun se ham med et lego eller disneyur. Icon_e_wink
Svar
Jeg har ikke set Bubber i virkeligeheden, men har set i fjernsynet, at han har et PO. Hvis han har interesse for, må han jo komme her ind på forum Icon_e_wink
Svar
Han havde en Tag F1 i ornage den gang han sad i badekarret.
Svar
Ved ikke lige hvad det er Stinger mener med at han ikke kan tage manden seriøst?
Nu har jeg mødt vedkommende ved flere lejligheder og der er skam ingen grund til ikke at tage ham seriøst.
Han er super engageret i det han foretager sig, så jeg er overbevist om at hvis Stinger, hvis du mødte ham, så ville du nok ændre holdning.
Svar
Jeg kender ikke Bubber - og jeg har aldrig mødt ham. Men, jeg kender nok folk inden for "industrien" til at vide at han er en både flink og behagelig person - og at han er en person som har forstået at dyrke et ganske bestemt - og temmelig unikt - image i offentligheden, mens han privat har formået at være tro mod sig selv og fremstå på egne præmisser.

Hvis man ser på hvad han har lavet igennem tiden - og hvor meget succes han har haft med det - opdager man at han er en både dygtig og alsidig person. Lige fra badekarrets barnligt naive - og så alligevel med et glimt i øjet - verden, over div. aftenunderholdningsshows, til den hudløst ærlige og grænseoversridende tur med BS, hvor manden både modigt og utroligt ublufærdigt lader os se hans "svage" og menneskelige sider.

Det kan jeg godt tage seriøst....

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Så i et blad at han også har en (tror jeg) 32' sejlbåd - seriøs eller ej, man kan jo ikke dømme folk hele livet på at de er "født" i et badekar...har det med ham lidt som med Nik & Jay - jeg er ikke vild med det de lave, men må sgu' tage hatten af for at de gør det prof.!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Han har en Luffe 37 ...!
Vi har lavet hans sejl ...Northsails DK
Han skulle være en ganske seriøs og habil sejler ..
Svar
Manden har da en fin ursmag Icon_e_wink Jeg syntes han gør sig bedst når han har med børn at gøre, idet han også taler til voksne som var de børn. Nok derfor jeg heller ikke altid lige kan tage ham 100 % seriøs. Anyway ingen tvivl om at manden er prof. og jeg har stor respekt for hans arbejde. Præcis som men Nik og Jay iøvrigt, uden ellers at drage sammenligninger...

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)