Afstemning: Hvad bør "Årets GTG koste"
op til 150 kr
op til 500 kr
op til 1000 kr
op til 2000 kr
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 22-04-4374

Hvad bør et års GTG koste
Hvad mener du at "Årets ur GTG" bør koste.

1. op til 150 kr - dvs et møde i lånte lokaler som fx Benny har til rådighed. Kaffe, øl, vand, og lidt kage og sandwich.
Vi har ure med og viser frem, men ingen gæster

2. op til 500 kr - som 1 men med en inviteret foredragsholder

3. op til 1000 kr - som 2 men i konferencelokaler og med middag efterfølgende
overnatning kan finde sted

4. op til 2000 kr - et flot arrangement, hvor der er brugt penge på at være et sikkert sted
og at det faglige indhold bliver super og der er middag efterfølgende
overnatning kan finde sted

Der kan jo laves workshops og egne udstillinger osv på alle arrangementer, så det er ikke det afgørende

vh Baun
Svar
Jeg synes det går fint med afstemningerne.

vh Baun
Svar
Jeps
Svar
Tror egentligt godt jeg kan acceptere op til 1k, nu når jeg har tænkt lidt mere over det. Desværre stemte jeg max. 500 kr..... Icon_redface
Svar
Tukjær Skrev:Tror egentligt godt jeg kan acceptere op til 1k, nu når jeg har tænkt lidt mere over det. Desværre stemte jeg max. 500 kr..... Icon_redface

Hvis det forstætter som ovenfor må vi nok ligge os imellem 500 og 1000 for at ramme flest mulige.
Svar
Nu har jeg jo aldrig været med til et større træf, men jeg tror bestemt at det kunne være rigtigt sjovt og lærerigt, specielt med en foredragsholder. Men det skal vel stadig kun være for medlemmer herinde?
Svar
Tukjær Skrev:Nu har jeg jo aldrig været med til et større træf, men jeg tror bestemt at det kunne være rigtigt sjovt og lærerigt, specielt med en foredragsholder. Men det skal vel stadig kun være for medlemmer herinde?

Medlemmer????, det tager 3 sek. så er du medlem så det betyder vel intet om du er medlem eller ikke

Søren
Svar
Balleby Skrev:
Tukjær Skrev:Nu har jeg jo aldrig været med til et større træf, men jeg tror bestemt at det kunne være rigtigt sjovt og lærerigt, specielt med en foredragsholder. Men det skal vel stadig kun være for medlemmer herinde?

Medlemmer????, det tager 3 sek. så er du medlem så det betyder vel intet om du er medlem eller ikke

Søren

Selvfølgelig betyder det noget. Ellers kan man gå lige ind fra gaden......
Svar
Tukjær Skrev:
Balleby Skrev:

Søren

Selvfølgelig betyder det noget. Ellers kan man gå lige ind fra gaden......

Mon ikke Balleby mener at det tager 3 sekunder at blive medlem Icon_question
Svar
Ja klart, kun for medlemmer, det mener jeg også 100 %
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)