02-10-2008, 11:22 PM
Nej det er jo en smags sag, og det kommer vel også an på om man har lavet en god handel selv jo.
|
Opbevaring og transport af ure
|
|
Nej det er jo en smags sag, og det kommer vel også an på om man har lavet en god handel selv jo.
Tukjær Skrev:Personligt ville jeg da blive ked af hvis nogen herinde skrev at de ure jeg havde til var for dyre. Her ville en PB være mere på sin plads...... Så man kunne rette til. Jeg ved at mange købere kigger her på forummet før de slår til..... Mange kigger her, og derfor er det for mig at se da også fint at man åbent og ærligt kan sige sin mening hvis man bliver spurgt. Det skal da ikke afholde nogen fra at sende en PB med meldingen "øhh er den der Sinn ikke lige lovlig dyr Claus?" Men jeg kan bare konstatere at det ikke er iorden ifølge de der har udtalt sig, jeg forstår det bare ikke at det skulle være bedre med tisken og visken om at "det og det er da godt nok dyrt" osv, osv. Det har jeg nemlig en stak mails og PB'ere omkring!
02-10-2008, 11:23 PM
Det eneste
Det kunne få færre til at sætte til salg her - og sammenligninger ville mange gange være un-fair - både på grund af sikkerheden her - kendskabet til mange af sælgerne - DK til DK Jeg tror priserne herinde ofte kan have det svært mod Ebay - men jeg synes som I forstår, ikke sammenligningen helt holder i mange fald Jeg tror Baun har ret i at der ikke er så megen diskution om ure som er på vore salgs sider - Jeg undlader generelt at deltage i kritik priser - med mindre noget er helt skævt - men jeg kommenterer i det hele taget sjældent priser - kun som noget helt generelt type Man kan få kolonnehjuls kronografer i stål til fra ca 350 Euro og op o.l. Nogen regel findes givet ikke, snarere lidt indforståethed - og der er nu heller ikke mange spørgsmål som går på, om vi synes prisen på et ur til salg her på sitet virker fair. vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
02-10-2008, 11:26 PM
Speedy Skrev:Tukjær Skrev:Personligt ville jeg da blive ked af hvis nogen herinde skrev at de ure jeg havde til var for dyre. Her ville en PB være mere på sin plads...... Så man kunne rette til. Jeg ved at mange købere kigger her på forummet før de slår til..... Næ, jeg ville da også gerne svare på hvorfor uret er sat til den pris. Men sjældent at nogen skriver at det er for billigt...... Flere af mine ure er solgt indenfor en time efter de er sat til salg her på siden. Så de har måske godt kunnet tåle en højere pris.....
02-10-2008, 11:27 PM
Baun Skrev:Jeg ryster på hovedet Benny - du kan da ikke for alvor mene at det vil være sundt at vi begynder at diskutere priser på de ure vi sætter tiul salg på forum! Ryst du bare, så længe det rasler er der håb. Lad os antage at jegf vrøvler, hvad er de gode grunde til at det så ikke sker? Hvorfor må vi åbent snakke om priserne på andres ure men ikke på dine og mine?
02-10-2008, 11:29 PM
Tukjær Skrev:Speedy Skrev:Tukjær Skrev:Personligt ville jeg da blive ked af hvis nogen herinde skrev at de ure jeg havde til var for dyre. Her ville en PB være mere på sin plads...... Så man kunne rette til. Jeg ved at mange købere kigger her på forummet før de slår til..... Jeg har heller aldrig fået klager over at prisen var for lav
02-10-2008, 11:30 PM
Ja det kan godt være at tingende er billiger på "the bay" men jeg må indrømme at jeg hellere giver lidt ekstar hvis jeg kan købe af en herinde fra.
Det er sjovere, man får kontakter, posten er hurtiger, men fra fra alt, man ved hva man får og af det er i den lovede stand. Det er i min verden vær at give lidt for. Desuden er jeg selv da gået ned i pris hvis det er en køber her inde fra.
02-10-2008, 11:30 PM
Speedy Skrev:Men jeg kan bare konstatere at det ikke er iorden ifølge de der har udtalt sig, jeg forstår det bare ikke at det skulle være bedre med tisken og visken om at "det og det er da godt nok dyrt" osv, osv. Det har jeg nemlig en stak mails og PB'ere omkring! Håber ikke at du bygger din konstatering på noget af det jeg har skrevet. Jeg er ligeglad med om folk her diskuterer priser eller ej, min eneste anke er at man så også har gjort sig ulejligheden at kende prisniveauet før man udtaler sig. Thomas
02-10-2008, 11:40 PM
hannover_dk Skrev:Det eneste Min erfaring er at man får mere for urene på dette sites salgsside end DBA, QXL o.s.v. Jeg har prøvet dem alle, også den anden side. Men der er en god grund til at jeg bruger vintageure.dk fremover, hvilket der er mange herinde som ikke gør....... Det virker simpelthen mere seriøst her (og husk nu MANGE billeder) Jeg har sågar hørt fra folk som har fulgt med i mine indkøb af divers og mener det er spændende
02-10-2008, 11:42 PM
Nopanic Skrev:Ja det kan godt være at tingende er billiger på "the bay" men jeg må indrømme at jeg hellere giver lidt ekstar hvis jeg kan købe af en herinde fra. Det bliver nok gengældt senere..... |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|