AP SG F1
Uha, sådan en EOD står højt på min ønkeliste Icon_e_biggrin

Men jeg er enig i, at når der bliver lavet 5 x 200 stk LE med hhv, blå, rød, hvid, etc. skive - med tilnavnet af fem kendte mennesker - så er det sgu bare en model med 1000 stk.

Ingen tvivl om, at AP har excelleret LE konceptet med mange lavt-stykantal versioner (i den ene ende af skalaen), og i den anden ende Omega med LE i 1.000.000.000.000.007 styk. Panerais "fuskeri" med 1500 D/E/F/G/H/I/J/K er smart...

Men tilbage til min forrige pointe - viste ur kræver sgu, man var i Singapore forleden nat.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
GTwatch Skrev:Men tilbage til min forrige pointe - viste ur kræver sgu, man var i Singapore forleden nat.

Jeps, det bar en af min bekendt som selv hente uret derud i sidste weekend. Jeg synes heller ikke det er noget nyt i dette ur, det virker som om AP genbruger ROO Geneve boutique edt med rød skive + ROO Team Alinghi carbon og skaber det til noget nyt. IMO RB II er stadig toppet på min liste.
Svar
Det er ikke kønt, knapper og krone i rødt er med til at få det til at ligne et legetøjsur og carbon? kassen ligner noget Casio kunne have lavet.

Thomas
Svar
Det har jo så også vist sig at de ROO LE´er der er blevet mest eftertraget er de modeller som afviger markant fra det alm. ROO design. Dvs. andre knapper, lynetter, kasser, ect end de mere kedelige LE´er, hvor det blot er skiven og farverne der er ændret.

Enig i at ROO RB II er et af de fedeste. Specielt guld modellen syntes jeg er for lækker. Sammen med EOD måske de to mest eftertragtede ROO´er overhovedet Icon_cool

/Mads
Svar
Ja, jeg er ligeglad: Jeg stiller mig over på den anden side og siger: Det er da et fedt ur, med et sporty udtryk ! At der så også holdes lidt fest oven i sporten - med de røde farver - det er da rigtig fedt Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
İmage

İmage

İmage

İmage[/quote]

MUMS!!!!

MVH

SK
/SK
Svar
sammen med sådan et par sko, er det da god stil...

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)